Párty

63 1 0
                                    

Prišli ste na párty boli tam ľudia zo všetkých fakúlt. Keď si vošla harry sa na teba hneď začal kukať bolo ti to divné ale nejak si to neriešila.

Začali ste všetci tancovať použili kúzlo aby nik nevedel že je párty a nemali zle keďže vláda unbrigovej (idk) stúpala. Všetci sa nesmierne bavili a ty si bola trochu dosť opitá.

Keďže draco ťa nejak nemal v pláne riešiť tak si ťa ani nevšímal ako tancuješ na stole.

Odišiel aj s Cho. Cho dlho ide po Malfoyovi ale Draco po nej nie.

Párty išla úspešne až na Harryho. Snažil sa ťa opitú znásilniť.

Nepodarilo sa. Keďže ste všetci boli mimo a chrabromilská klubovna bolá menšia vybrali ste sa do slizolinskej ale zabudli ste na kúzlo. Vrieskali ste tancovali všetko. Draco prišiel do klubovne a vtom ťa dačo napadlo.

,,Hej mamrdi čo tak dať flašu?''

Súhlasili a začala hra. Točilo sa mnohokrát každý mal rôzne úlohy ale zrazu

to padlo na teba a draca ups toto teda nevišlo.

Keďže Pansy tiež nevedela čo vraví dala za úlohu ísť do dracovej izby na 2 hodiny.

Odišli presne o 22:39

Draco si sadol na posteľ a ty si sa nudila tak si zobrala draca a začala ho mlátiť vankúšom.

Draco zobral vankúš tieť a bola vojna takto ste sa tam asi 40minút naháňali a behali až ste si nakoniec lahli na zem aa rozprávali sa.

Ty si bola mimo a nevedela čo vravíš a dala otázku.

,, No čo aký je dlhý?'' Draco sa zarazil ale aby bola sranda povedal. ,,Chceš skúsiť?''

Ty si sa začala smiať a povedala nie.

takto ste sa bláznili 2hodiny. Zrazu do izby vtrhla luna pansy blaise fred a george.

Boli strašne zadýchaný a vy ste sa samozrejme zľakli že čo sa deje.

Draco moc dvojčatá nemusel ale zaujímalo ho o čo ide.

Všetci si sadli do kruhu a pansy začala.

,,No boli sme na schodoch že ideme vás skontrolovať konkrétne ja luna a blaise keď vtom do klubovne vtrhol snape umbrigová naštvaný že nemôžu spať kvôli hluku keďže ale fred a george boli pri schodoch tak rýchlo zdrhli za nami a rýchlo sme vtrhli kvám takže ostatný majú problém ale my nie čiže párty je zrušená a bude obhliadka izieb každý deň''

Všetci ostali divný ale nejak to neriešilo kým nemajú problém tak je dobre-

bola 1 hodina ráno a už a všetci rozhodli ísť na izbu lenže Pansy mala návštevu na izbe a ty si nemala kde spať tak si ostala ešte u draca kukať film.

Kukali ste do 3 a zrazu prišiel blaise.

Vedela si o čo išlo a ani si sa nepýtala a vybrala sa do izby.

V izbe spala polonahá pansy. Ty si sa išla osprchovať a spať.



LEN CHCEM POVEDAŤ ŽE ČO MAM TIK TOK ÚČET TAK NEBUDEM TAM EŠTE DLHO AKTiVNA

Draco a Y/nWhere stories live. Discover now