Nu totul e perfect

21 0 0
                                    

13 noembrie 2021

Buna sunt Iasmina,dar cei apropiați îmi spun Iza.Sunt studenta la medicina anul 1 si am 19 ani.Stau in gazda la mătușa mea Marta care nu este chiar cea mai bună gazdă din lume,dar nu mă plâng.Eu fac toate treburile in casa spăl gătesc fac curat și mă ocup și de gradina,iar Marta mă plătește în fiecare lună cu o suma destul de ok.Cu banii aceia îmi plătesc facultatea,iar pe restul ii dau mamei mele care este bolnava de leucemie.

-Izabela,vino sa mă ajuți cu parul,plec la o petrecere foarte importanta la care trebuie sa fiu superbă!
A da am uitat sa va spun doamna Marta are și o fica Anastasia care este o fitoasa și jumătate.Eu trebuie mereu sa ii fac toate mofturile că dacă nu se va supăra iar doamna Marta mă va da afara.Revenind
Eu:Da,acum vin dar stai sa mă șterg pe mâini

Nu este deloc ușor să fac eu toată treabă dar asta este după ce termin facultatea poate mă voi muta într-un apartament.
Ana:Auu parul ai făcut-o intenționat nu?
Eu:Nu imi pare foarte rău nu se va mai intampla!

Ana:Hai mai repede este deja ora 12:00 iar eu la ora 14:00 trebuie sa fiu la petrecere,unde va fi și Raul viitorul meu soț.
Eu:Am înțeles!
Marta:Iasmina ce tot faci este ora 12:00,iar tu inca nu te-ai apucat să gătești
Eu:Mă scuzați doamna,a trebuit sa ii fac parul Anei acum o sa fac ceva de mâncare.
Ana:Pai și mie cine îmi face parul acum?
Marta: Ți-l fac eu scumpo!
Azi am aflat că Marta și Ana pleacă la o petrecere pentru cei îndrăgostiți acolo din câte am înțeles va fi și Raul cel de care este îndrăgostită Ana.

*Cu o zi înainte*

Azi este o zi destule de importanta pentru mine,am de dat un examen pentru care am învățat foarte mult eu cu prietena mea Miruna.Chiar aș fi foarte fericita daca l-am lua.Acum sunt pe drum mă grăbesc pentru că m-am trezit cam târziu și nu vreau sa ajung prea târziu.

Convorbire telefonică:

Eu:Buna ziua ce este s-a întâmplat ceva?
Mara:Buna când te întorci sa iei niste bețișoare și lumânări parfumate ok?
Eu:Bine doamna, haideți că nu mai pot vorbi la revedere.
Mara:Nu imi închi.......

Convorbiri telefonică încheiată

Am reușit,am ajuns la timp la examen acum sper doar că doamna Marta sa ne se fi supărat că i-am închis telefonul in nas,dar ce mai contează eu cu Miruna am făcut tot la examen acum sper că și bine că sa sărbătorim am zis sa mergem la o cafenea.Ajunse acolo am comandat o ciocolata calda.Dintr-o data telefonul Mirunei a început să sune.Ea s-a ridicat și mi-a spus că nu mai poate sta trebuie sa se întâlneasca cu iubitul ei Vlad.Am înțeles situația și am plecat pe drum mi-am amintit de lumânările și bețișoarele parfumate pe care trebuia să le cumpăr am intrat în cel mai apropiat magazin și le-am luat.Asteptand la casa un am văzut un băiat căruia i-au căzut produsele pe jos.M-am dus la el l-am ajutat apoi mi-am văzut de treabă mea.Baiatul era chiar drăguț și părea și de vârsta mea m-am întors la el și i-am spus:

Eu:Iasmina îmi pare bine
El:Raul și mie îmi pare bine!Îți mulțumesc că m-ai ajutat!
Eu:Nu ai pentru ce neindemanaticule.
Raul:Pentru persoane că mine neîndemânatice exista persoane că tine,persoane care ajuta oamenii cărora le trebuie ajutor.
Eu:Bine te las că am treabă.

Întâlnirea cu Raul mi-a ridicat moralul și sper sa ne mai întâlnim.Chiar părea un tip super de treabă,dar nu îmi fac speranțe că vom fi prieteni sau mai mult adică pare un om super bogat,iar eu nu îmi pot permite o masa la restaurant.Nu s-ar uita la una că mine.Oricum acum trebuie sa ajung la casa Martei sa ii aduc lumânările și bețișoarele parfumate,apoi sa fac curat, sa gătesc și să învăț,cat de curând voi avea un alt examen.Sper doar sa nu mă certe doamna Marta!

Eu:Buna ziua!
Marta:Buna ziua!Acum se vine acasă fetițo?
Eu:Mă scuzați dar am mai stat cu o prietena la o cafenea.
Marta:Deci de cafea aveai timp dar sa vorbești cu mine nu aveai!spune ea nervoasă
Eu:Mă scuzați doamna,dar trebuia sa ajung la examen și nu puteam sa mai vorbesc altfel pierdeam examenul.
Marta:Bine sa nu se mai întâmple și nu vezi cat este ceasul apuca-te de curățenie și de făcut mâncare!
Eu:Da doamna imediat mă apuc!
Off iar s-a supărat pe mine,dar nu am ce sa fac nu totul este perfect viata nu e mereu așa cum ne-o dorim.

Convorbire telefonică:

Eu:Da,ce s-a întâmplat?
El:Hey,nu s-a întâmplat nimic doar voiam sa vad ce faci.
El este Darius colegu meu de facultate cu care mă cunosc de când eram foarte mici.Am copilărit împreună dar în timpul liceului nu ne-am mai întâlnit,iar acum la facultate ne-am reîntâlnit.
Eu:Da sunt bine.spun eu cu lacrimi in ochi
El:Dar de ce plângi ce s-a întâmplat?Nu ai ajuns la examen.
Eu:Sunt bine,doar că iar s-a supărat doamna Marta pe mine și știi cum sunt,mai emotivă.
El:Off lasă că o să fie bine daca vrei ne putem vedea la o cafea
Eu:Sigur daca o sa am timp o sa vin.

Uneori am impresia că Darius mă cam place dar nu știu ce să zic adică noi suntem foarte buni prieteni dar nu as vedea o relație între noi doi,dar niciodată nu știi ce va urma.

_________

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 29, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Între Doi....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum