one

77 11 25
                                    


Söylesene Hwang hiç aşkımızı hissettin mi?

Sana tüm kalbimle inandım, sonrasında ne oldu Hwang?
Beni bırakıp gittin ama sana hiç kızamadım çünkü sen beni bırakmazdın değil mi?

Bekledim sevgilim sana olan tüm güvenimle seni bekledim. Beklemekten başka çarem olmadığı için kendimden nefret ettim, yapabileceğim tek şey seni beklemekti sadece.
Sonrasında ise bana verdiğin sözleri hiç tutmadığın geldi aklıma, ya beni bırakmayacağın sözünü de tutmazsan diye düşünmeye başladım.

Nihayetinde sen beni yanılttın, geldin Hwang. O zaman her şey daha çok acıttı kalbimi, çünkü her şeyi biliyordum yine de inanmak istemedim kendime, sadece sana inanmak istedim.

Son konuşmamızdı, dudaklarından çıkan kelimeleri dinlemek bile istemedim. Ben sadece seni izledim her zerreni ezberlemeye çalıştım unutmak istemedim çünkü bu seni son görüşüm olacaktı bunu biliyordum.

Yinede söylediğin her şey aklımda gitmen gerektiğini seni beklememi söyledin. benimle bir ömür yaşayacağına söz vermiştin ama benim ömrümün bittiğini kendi başıma sessizce gitmemi söyledin.

Haklıydın belkide zaten hayatımın sonuna gelmişken benim gitmemi beklememeliydin yanımda olursan daha çok acı çekerdin bu sana bencillik olurdu.

Bir kez olsun bencil olamaz mıydım?

Sonrasında sessizce gideceğim günü bekledim. Ama en çok canımı yakan şey kapı her açıldığında hala senin olmanı diledim.

Yağmuru gökkuşağına çevirirdik değil mi?
bilmediğin şey şimdi Güneş'in olmadığı
Sadece yağmur var sevgilim. Sonsuza kadar akacak yağmur damlaları kapladı şimdi gökyüzünü.

Güneş'in ayı için verdiği ışığın asla son bulmayacağını söylerdin ama Güneş'in ışığını verebilecek bir ayı yok artık.

Özledim sevgilim, nefes almak acizliğimi hatırlatıyor bitsin istiyorum artık acıdan başka bir şeyim kalmadı. Yoruldum sevgilim.  Ne özlemim diniyor ne sana olan aşkım.

Gözlerimi kapattığım her gün bir daha açmak istememe sebep oluyor, sonsuza kadar sensiz olacaksam sonsuz olmak istiyorum.

Sensiz yaşamak istemiyorum, sensiz olmak sensiz nasıl yaşayacağımı daha fazla bilmiyorum son kez gitmeden önce seni görmek istiyorum hastane odasında sonsuz olsam ne değişir seni bir kez daha göremedikten sonra bağlı kaldığım makinadan birkaç saatliğine ayrılsam ve seni görüp gitsem bu sanırım benim son şansım.

Sensiz veda etmek istemiyorum hayatıma, sensiz olmak istemiyorum sevgilim.
Elini sımsıkı tutup asla bırakmak gitmene izin vermek istemiyorum. Senin olmak için her şeyi yaptıktan sonra şimdi neden böyleyiz.

Söylesene Hwang aşkımızı hiç hissettin mi?

.
.
.

Affet beni Hwang seni son kez görmek istediğim için, sensiz yaşayamdığım için ama en azından seni gördüğüm son nefeslerimde seni mutlu gördüm, onunla mutlu olmana sevinmeliyim. Bizden daha mutlu görünüyordun Hwang en çok acıtan buydu sana yıllar boyunca sevgimi hissettiremedim mi? Ya da sen yıllar boyunca beni sevdiğini söylerken yalan mıydı her şey?Sadece bana üzüldüğün için miydi her şey? Şimdi tüm çiçeklerin solduğunu hissediyorum keşke bana acımasaydın Hwang keşke başından hiç tanışmasaydık ne sen senelerini birine acıyarak geçirirdin ne de ben aşık olduğum adamla mutlu bir şekilde yaşadığımı sanarak geçirirdim. Yanımda olduğun sürece umarım çok yıpranmamışsındır üzgünüm Hwang sana neler yaşattığımı bilmeliydim. Şimdiki hayatında umarım bunları unutup hep mutlu olursun.

Nefeslerim acıtıyor ne kadar vaktim var bilmiyorum ama sana daha fazla acı çektirmek istemiyorum beni görmeni ve daha çok üzülmeni istemiyorum hep mutlu ol Hwang. Hep zamanımı bekledim ama daha fazla nefes alacak gücüm kalmadı umarım beni affedersin.

Şimdi gidiyorum affet beni sevgilim seni seviyorum...

once again || hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin