Başlıyoruz!

39 5 7
                                    

O gece bjorn uyuyamamıştı çünkü yarın ilk pokemonunu alacaktı tüm gece yatakta hangi pokemonu seçeceğini düşünüp durdu sonunda sabah oldu erkenden kalkıp dedesinin odasına gitti. Bjorn:UYAN MORUK BENİ OKULA BIRAKMALISIN Dedesi:Şu saatte bağırma saat daha 6 babaannen uyanacak! Bjorn: Peki. Dedi siniri bozulmuş bir şekilde. Dedesi: pidgeotun arkasına otur ve beni bekle birazdan geleceğim. Dedi. Bjorn heyecanlı bir şekilde koştu 8. Sınıfın ilk günüydü sonuçta onun için bir dönüm noktasıydı!
Dedesi: Hadi gidelim velet! Dedi bir anda hızlandı Bjorn:AAAA YAVAŞLA DÜŞECEĞİM! Dedesi: hadi ama pidgeotumdan düşecek kadar zayıfsan o pokemonlardan alma bile ! Dedi. Bjorn biraz sonra okulun çatısını gördü Dedesi bjornu indirdi ve tek kelime etmeden eve geri uçtu. Bjorn koşarak sınıfa gitti sınıfta bir not vardı notun üstündede bir adres vardı koşarak adrese gitti orada tüm sınıf bjornu bekliyordu
Rain: Yine geç kaldın

 Bjorn koşarak sınıfa gitti sınıfta bir not vardı notun üstündede bir adres vardı koşarak adrese gitti orada tüm sınıf bjornu bekliyordu Rain: Yine geç kaldın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şu an biraz daha sinirli olduğunu hayal edin).

Mike:Evet biraz daha dakik olamazsın değilmi Bjorn

Bjorn: hadi ama o kadar erken kalkmaya çalıştım en azından çabamı takdir edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bjorn: hadi ama o kadar erken kalkmaya çalıştım en azından çabamı takdir edin. Öğretmen: Evet çocuklar arkadaşınız geldiğine göre artık dağıtıma başlayacağız ama önce lütfen 3 kişilik gruplara ayrılın Bjorn: Mike rain biz beraber takım olalım mı! Rain: Sanırım başka seçeneğimiz de yok değilmi Mike ? Mike: Ne yazıkki. Öğretmen gruba bir harita dağıtıp ortadan kayboldu herkes çoktan koşmaya başlamıştı bjorn hâlâ haritayı anlamaya çalışıyordu. Rain ve Mike: Ters tutuyorsun Bjorn... Bjorn: ahh şeyy ben aslında- her neyse yalan söyleyemeyeceğim bundan hiçbir şey anlamadım al birde sen bak Mike. Mike haritayı biraz inceledi ve birkaç saniye sonra ağaçların arasını göstererek Mike:ORADAN! Dedi. Bjorn hemen koştu Rain: BEKLE BİZİ BJORN! Dedi peşinden koşarken. Mike: benide bekleyin! Dedi. Biraz ileride Bjornu saklanırken gördüler Bjorn onlara sus işareti yaptı. Rain biraz ileride 2 adamı konuşurken gördü. Rain: onları dinleyeceğim! Dedi ve yavaşça onları dinlemeye başladı bu sırada Mike ve Bjorn ilerlemeye başladılar biraz sonra bir ses duyuldu . Bjorn:Mike buraya saklan birazdan geliyorum Mike:Olmaz orada seni tek bırakamam dedi ve onu takip etmeye başladı ve bir anda koşmaya başladılar . ???:zubat poison fang! Bjorn bir döl parçası aldı ve koşmaya başladı son gücüyle zubatin kafasına doğru sıçrayıp sopayla zubatı yere serdi . ???:Siz veletler bizi tanımıyorsunuz sizi bizimle uğraştığınıza pişman edeceğiz o elindeki küçük sopa seni koruyamaz! Dedi iri adam. Rain: Beni takip edin. Bjorn: plan ne ?! Diye bağırdı. Rain büyük kalın bir dalı işaret ederek Rain: işaretimle o dala aslında ! Dedi. Tereddüt etmeden dediğini yaptık ama kopmadı sonra rain sola saptı bizde sola saptık döne dolaşa dala asıldığımız yere geri döndük bu sefer koptu. Rain: BJORN DALI KAP VE ONU KULLAN! dedi bağırarak. Bjorn tereddüt etmeden dalı alıp adamın kafasına geçirip onu yere serdi derken arkadan bir ses yükseldi. ???: Dikkatsizliğiniz sizin sonunuz olacak.
Bjorn arkasını döndüğünde dev bir ursaring gördü ve görmesiyle yere serilmesi bir oldu!
Rain: MİKE KAÇ YARDIM ÇAĞIR
dedi
Mike: Peki!
Rain düşünmeye başladı ancak o düşünürken bir ses yükseldi
???: Sonunda bu baş belalarını buldum!
Rain kafasını yana çevirdiğinde tanımadığı bir adam gördü

 Bjorn arkasını döndüğünde dev bir ursaring gördü ve görmesiyle yere serilmesi bir oldu! Rain: MİKE KAÇ YARDIM ÇAĞIRdediMike: Peki! Rain düşünmeye başladı ancak o düşünürken bir ses yükseldi???: Sonunda bu baş belalarını buldum!Rain kafasını yana ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giovanni: SİZE İNSANLARA ZARAR VERMEYİN DEMİŞTİM ONLARA İHTİYACIMIZ VAR İSE YARAMAZLAR!
Roket takımı üyesi: çok üzgünüz efendim
Dedi ve diğer üyeyi sırtlayıp ursaringide topuna çağırıp oradan kaçtı
Giovanni: Merak etme küçük kız o yaşayacak deyip ortadan kayboldu...

bu bölümde bu kadardı biliyorum amatörce ama yavaş yavaş kendimi gelistirip daha iyi şeyler sunacağım size ve bu arada alımlar hâlâ açık isteyenler yoruma yada dmye yazabilir iyi günler dilerim hoşçakalın!

Şampiyonluk yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin