were have you been?

89 15 45
                                    

televizyonun sesini açtı biraz daha. duyamıyor muydu duymak mı istemiyordu emin değildi ama bildiği tek şey o yoktu artık... bugünün en önemli haberi olduğundan uzun uzun konuşulmuştu televizyonda. kapatmamışlardı konuyu. kapatmalıydılar. o, hakkında böyle konuşulmasını istemezdi.

"evet son zamanlarda zorlanıyor gibi duruyordu ama bunu yapmamalıydı. fanlarını çok üzdü."

'fanları değil' dedi kendi kendine 'stayler'. o, onlara fan denmesini sevmezdi çünkü.

"evlilik arifesindeydi hem de. çok mutlu olacaklardı halbuki."

hayır olmayacaklardı. onlar birbirine aitti ve çıkar için aralarına sokulan bir kadın sadece hasar verecekti onlara.

"belki de şu diğer iddialar sürükledi onu bu uçuruma? hani erkek arkadaşı olduğunu söyleyen."

birkaç saniye duraksadı hyunjin. gerçekten olabilir miydi? felixinin, biricik remedysinin ölümü onun yüzünden miydi? o muydu o zarif bileklerin artık geçmeyecek yaralara sahip olmasının senebi? o muydu yıldızlarla dolu gözlerin sonsuz karanlığa gömülmesinin sebebi?

gözlerini dolduran düşünceler öyle büyüdü kafasının içinde, dışarı çıkacaklar sandı. somutlaşacak, karşısına geçecek ve ona bağıra bağıra haykıracak sandı o an. sıkıca kapattı kulaklarını, yumdu gözlerini. yokluk... sadece yokluk hissetti o an. onun yokluğundan yine onun sesi kurtardı onu. televizyonda çalmaya başlayan, söylenene göre intiharından hemen önce kaydettiği şarkısıydı bu. reflections. felixin ona 'ayrılmamız en iyisi' dediği gün kapısında söylediği şarkıydı.

"yıldızlara çok yakındık. senin gibi birini hiç görmemiştim. aşık olmak çok zor. birini kaybetmeyi birisini kullanmaya tercih ederim. belki bu kötü gibi gözüken bir iyiliktir. gözlerinde yansımamı görüyorum."

sıkıca yumduğu gözlerinden yaşlar öyle yavaş aktı ki, nefes alışları öyle yavaşladı ki belki de sesler bile çekindi felixin sesini engellemeye. şarkı bitene kadar gözlerinin önünde sadece yıldızlar gördü hyunjin. kendi yansıması olan yıldızlar.

"şarkı sözlerini yazdığı defterin sayfalarında onlarca aşk dolu anı vardı ve anlaşıldığı kadarıyla bu anıların başrolü bir erkekti. Bu şarkının yazılı olduğu sayfanın altında ise bir not vardı, hitabı yine o erkek olan bir not. 'hep olmayı düşlediğim gözlerindeki yıldızlardan biri olmaya geliyorum sevgilim'."

...

Öğle vakti haberlerinde verilen haberlerden biriydi. bir gün arayla intihar eden iki erkek...

"hwang hyunjin, lee felixin intihar haberlerinin yayılmasından sadece 2 saat sonra evinde ölü bulundu. denilene göre uzun süre havasız kaldığından boğularak ölmüş. arkasında ise bir resim, binlerce duygunun saklı olduğu bir mektup."

hiç olmadığı kadar karanlık olan gökyüzünde bir o kadar parlak olan iki yıldız göründü iki ölümü birbirine bağlayan gecede. ve o gecede aşkını kaybetmiş ağzından döküldü şu kelimeler.

"remedym... neden yaptığını sormayacağım, onlardan farklı olduğumu, benim gibi birini daha önce tanımadığını iddia ettin hep ve o iddianı yalan çıkarmayacağım. sadece... sadece özlemin öyle yaktı ki beni, bir gece de yandım. yeminler olsun alev aldım da söndüremedim. alevin sıcaklığından yandı gözlerim, tutmadım gözyaşlarımı belki söndürür ateşimi diye. daha da çok yaktı. yandım ben bu gece. yaktın beni sen. yanardım aşkından yanardım da acıtmazdı canımı. lakin bu... lakin bu öyle acıttı ki dayanamadım. dayanacaktım. en azından yanında olacaktım onlar seni götürürken. yapamadım. yapamayacağımı biliyorum, sen de biliyorsun. seni öylesine cansız görünce, gözlerindeki yıldızlarda yansımamı göremedikçe nedir ki bedenin? şimdiye kadar o muydu ki aşığı olduğum, şimdi de onun peşinden gideyim? ben sadece aşkımın peşinden geliyorum felixim. bir kere daha takılıyorum aşkımın peşine. bir kere daha takılıyorum aşığı olduğum ruhun peşine. bir kere daha takılıyorum her gece yanıp yok olan yıldızlardan daha güzel yıldızlarının peşine. hep olmayı düşlediğim gözlerindeki yıldızlardan biri olmaya geliyorum bebeğim. çok yakın, çok çok yakın ve bir o kadar da uzak."

ve bir de geriye bıraktığı tablosu, tablosuna bir imza gibi eklediği söz dizisi vardı.

"sende kendimi gördüm, gözlerinde yansımamı gördüm; bunun karşısında ruhum sadece bir araçtı, yıldızlara ve sana daha yakın olmak için bir araç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"sende kendimi gördüm, gözlerinde yansımamı gördüm; bunun karşısında ruhum sadece bir araçtı, yıldızlara ve sana daha yakın olmak için bir araç."

+×+

remedy: deva

biraz kısa gibi oldu... emin olamadım güzelliğinden ama içimden geldiği gibi yazdım. düzenlemeyeceğim ki ilk defa bir ficimin ilk halini görün...

bu fici tamamen hylixy aşkım için yazdım. her zaman yanımda olup bana destek verdiğin için çok teşekkür ederim. i never knew somebody like you <3

be close to the stars - hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin