3 gün sonra,
Eda İstanbula gelmek için sabırsızlanıyordu. Erkenden valizini topladı hemen yolla çıktı.Ada ise sabah kalktığında telefonu 20 kere çalmıştı.
Çalan kişi "Edaydı" Ada hemen Edayı aradı.
Eda:
"Ya sen neden telefonu açmıyorsun kaç kere aradım biliyormusun, neyse İstanbulda İndim geliyorum."
Ada içinden oflayıp pufluyordu.
Ada:
neredesin? irem ve sinanı gönderim alsın seni. "Eda:
" Sen gelmiyecekmisin insan hiç kardeşini, ikizini karşılamazmı yani aşk olsun Adaya.
Ada:
" Emniyete işim var benim uzatma hadi kapatıyorum ."
Ada yine harika giyinip emniyetin yolunu tutu.
EMNİYET
Yeni bir vaka haberinin gelmesini beklerlerken psikolog hanım kahvesini alıp odasına doğru gidiyordu. Asansörün köşesinden tam dönerken Arda başkomserle çarpıştılar. Arkadan biri sandalye götürüyordu. Arda ile psikolog hanım çarpıştıklarında Arda psikolog hanımın kolundan tutu psikolog hanım sandalyenin içine düştü.
Piskolog hanım kahvesine ve Arda ya bakıp.
Piskolog hanım:
"Neyseki kimsenin üzerine dökülmedi."
Arda:
"Ama bu nedir artık ya, dizi sahnesi gibi." diyip
Piskolog hanımı sandalyeyle birlikte itti. Piskolog hanım sinirden ağzı açık kaldı.
Piskolog hanım:
"Adam bütün sinir oklarını bana atıyor . (sandalyenin sahibine bakarak) centilmenlik çok önemli, Centilmen ol.
Ada emniyete geldikten sonra.
Ada:
" Yeni bir gelişme var mı?"
Melis:
" Yok başkomserim henüz yeni bir gelişme yok. "
Ada tam odasına giderken
Melis:
"Başkomserim yeni bir vaka var."
Ada hemen bilgisayarın başına gitti.
Arda olanları görünce oda hemen bilgisayarın başına gitti.
Deniz k. :
"Merve çelik üniversite öğrencisi. Evinde asılmış olarak bulunmuş. Bağdat caddesi no:28 numaralı ev."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI İKİLİ
RandomUçkanlar çetesi insanların yüreğine bir alev bırakan çete. İkizler Ada(Başkomiser) veEda(Doktor) aslında hiç birbirlerine benzemeyen çift yumurtadan olan ikizler, zıt kutupar gibidirler. Ada çok güzel bir kızdır sportif giyer. Eda da normal hanım ha...