ოთახᲨი ვიყავი და ვათვალიერებდი.. კარზე კაკუნი იყო გავაღე და ფელიქსი დამხვდა.
ფელიქსი-მაპატიე ხელს ხომ არ გიᲨლი?*გერ*
ᲨენᲗან საუბარი მინდა..Ჩაევონი-არაა Შემოდი უბრალოდ ოთახს ვათვალიერებდი რამოხვდა? რაზე გინდა საუბარიი?
ფელიქსი-იცი არც კი ვიცი საიდან დავიწყო. მოკლედ Ჩაევონ მინდა გითხრა რომ როცა პირველად დაგინახე არ მომეწონე მაგრამ ᲨეგეᲩვიე. Შენი ყოველდღე ნახა საუბარი ერთად სეირნობა ფილმის ყურება ინგლისურის სწავლა და ასᲨემდეგ Ჩაევონ Შენზე Შეყვარებული ვარ. სიგიჟემდე მიყვარხარ ვფიქრობდი სხვა დროს მეთქვა მაგრამ მოცდა აღარ ᲨემიᲫლია მიყვარხარ გესმის არᲨემიᲫლია Შენზე ფიქრის გარეᲨე ყოფნა არᲨემიᲫლია Ძილი Ჭამა არაფერი არ ᲨემიᲫლია სულ Შენზე ვფიქრობ აღარ მინდა უᲨენობა მინდა Შენს გერდით ვიყო Შეგეხო, ᲨეგიგრᲫნო ,Ჩაგეხუტო, და გაკოცო.
Ჩაევონი-ფელიქსს არ ვიცი რაგითხრა მართალია Ძალინ სიმპათიური და საყვარელიხარ Ძალინ კარგი ადამიანიც ხარ მამგრამ... ოხ ჯანდაბას ამის დედაც რა მაგრამ რის მაგრამ ფელიქს ვაღიარებ რომ მეც მიყვარხარ*არაფერი მეᲨველება*
ბიᲭი გოგოსთან მივიდა და მის ტუᲩებში აკოცა და ბუმ ამდროს ჯენო Შემოფრინდა ოთახᲨი კინაღამ კარი Ჩამოიღო.
ჯენო-უფს კაი წავედი.
ჩაე-დაკაკუნება ისწავლეე.
წყვილი იცინოდა ჯენო კი უკან მოუხედავად გაიქცა არც კი უთქვამს რა უნდოდა.
ქვემოდან ერიკი ამოვიდა ისიც სიცილით იგუდებოდა მერე მან უთხრა რომ უკვე Ჭამის დრო იყო.
ყველანი მაგიდას მიუსხდნენ გოგონა ადგა და მათი ყურადღება მიიბყრო.
Ჩემო Ძვირფასო ოჯახო მე და ფელიქსი ერთად ვართ.
და თუ ᲨეიᲫლრბა Ჩემს Ძამიკოს დაკაკუნება Შეახსენეთ რა ხილია თორე Შემომაკვდება ერთხელაც.ამზე კი ყველამ სიცილი ატეხა და გემრიალად განაგრᲫეს საუზმობა.