Bevezető

55 4 1
                                    

A nevem Laura Taylor.
17 éves vagyok, egy egyszerű tinédszer. Egy különös van csak bennem, azok pedig a barátaim.
Nem azért, mert mondjuk ők lennének a suli nagymenői, vagy mert ők a legjobb sportolók, hanem mert mert vápmírok, vérfarkasok és egyéb különös lények.
Most biztos azt gondolod, hogy biztos valami nincs velem rendben, de ez nem igaz, Mystic Fallsban mindig is ez volt a normális. Régen mindenki tudott a természetfeletti lényekről, de ma már próbálják eltussolni a különös halál eseteket és eltűnéseket, így senki nem is sejti, hogy mi történik valójában.
Nekem sem volt róla fogalmam, még 9 évesen egy nagyon fura harapást találtam magamom, de mikor megmutattam a szüleimnek, ők nagyon bepánikoltak. Rögtön elküldtek a nagyszüleimhez New York-ba, és ott is maradtam 3 évig.
Mikor 12 évesen visszaköltözhettem a szüleimhez, már szinte el is felejtettem, hogy mi is történt velem.
Ekkoriban ismertem meg a legjobb barátaimat is, Elena Gilbertet, Caroline Forbestet és Bonnie Bennettet. Bár ez már jó régen volt, azóta is nagyon jó viszonyban maradtam velük. De eljött az a idő is, hogy megint visszatértek a vámpírok, és hosszú idő után, végre én is megtudtam, hogy mi is folyik valójában a városban.
De mivel én csak egy ember voltam, sokszor kellett azzal szembenéznem, hogy esetleg lenéztek amiatt, hogy ki vagyok, és soha nem éreztem magam elég jónak a többiekhez képest.
De viszont egy különös természti jelenség mindent megváltoztatott...
A megszokott életemnek vége szakadt, és már nem volt visszaút.

Vak szerelem(Vampire diaries fanfic.)Where stories live. Discover now