ПРОЛОГ

17 0 0
                                    

Тази история вече сте я чували.От Сандра Браун,Нора Робъртс и Луси Монро. История за момиче,което най-наивно си мисли, че е открила истинската любов,която може да съществува на този беден от емоции-свят.Но в колежа тя среща млад и красив мъж от Северна Калифорния. Името на това момиче е Никол Адамс Далас. Аз се влюбих в нея,още щом я видях.А,да забравих аз съм Камерън Адамс Далас.
Аз я поканих да живеем заедно.Малко след като се събрахме,тя дойде при мен разтреперила се и със сълзи и шок в очите й ми каза че е бременна,когато разбрах изпаднах в шок. 4 дни след като ми каза ние катастрофирахме. Още по гадната новина е че сме загубили живота на детето. И двамата бяхме съкрушени и в потрес от чутото. Но имахме чувството че част от нас вече я няма.Но ние не се отчаяхме толкова много.Никол се затвори в себе си и не проговори преди пробваме пак.След 3 месеца реших да й предложа и тя прие. А пък тя ми направи още по-голяма изненада от моята. Както казах,загубихме първото ни дете,но сега разбра че отново е бременна. Оказа се,че е в 4 месец и риска за изгубването на детето вече е по-малък. А,аз не знаех защо трябваше да крие какъв е пола на бебето. Тя имаше един дневник в който,си записваше разни неща. Идеята ми беше да видя пола и да се,правя че не знам. Датата на която тя роди е 19.08.2017. Представям ви Кристин Адамс Далас. А впрочем живеехме в Северна Каролина,само ние. Семейството са хора, които обичаме,без който не можем да живеем.Това е моето семейство. До колкото до родителите-те бяха против нашата връзка. Аз бях на 19 и ако някой,ми беше казал че на 19,ще ставам баща и че ще съм женен. Щях да му се изсмея в лицето.Както и да е.Обичам семейството си ,въпреки че не съм го очаквал.
                                  

Another love story❤️❤️❤️Where stories live. Discover now