Разговорът

14 0 0
                                    

                                     1 глава 

                                  Разговорът

-Какво ти е?-попита Никол

- Нищо!-отговори Камерън

- Сърдит си.

- Не не съм.

-Какъв ти е проблемът?

- Никакъв! Окей съм ясно.

-Не те разбирам……

-Какво има да разбираш.Казах всичко е окей по дяволите.

- Добре,а сега искаш да идем в стаята?

- Не остави ме на мира ясно. Не искам да те виждам.

-Какво ти става. От снощи се държиш много странно,какво ти е.

- Къде е Кристин?

- В другата стая!

- Разбрах всичко!!!

- Какво си разбрал……

- Това че, си ми изневерила и то с най-добрият ми приятел.

- Виж,мога да обясня….

- Нищо,не искам да ми обясняваш.Събирай си нещата и се махай!

- Мислиш ли че ми беше лесно?

- Всяка вечер,когато се прибирах ти беше пиян и винаги аз бях виновна. Когато ти ми причиняваш болка, винаги ме болеше.

- Но Кристин остава при мен,няма начин да ти я дам.

- Няма да се разберем така. Искам развод.

- Не мислиш ли че си малко краен….

- Да, та ти ми заби нож в гърба. И сега да си мисля че съм краен. Долна кучка….

- Мислиш, че аз съм кучката.Помниш ли когато бяхме в Лос Анджелис. Видях ви, с онази откачалка в нощният клуб в който бяхме.

- Много преди да ти кажа,знаех че бременна но когато ви видях. Исках да те убия. Точно в този момент имах нужда от теб,а ти ме предаде по най-долният начин.Припомни си хубавите моменти

- Това е минало…

- Минало, така ли?

- Щом си ми изневерила,значи има причина.

- Да има причина. Не ми пука дали ще ми простиш. Причината е че,ти никога не си с нас и се чувстваме изоставени,когато не си вкъщи.

-Вън веднага.

Аз отидох при Кристин,събрах й багажа и си тръгнахме. Отиваме право, в къщата която купих още преди много време. 

    Една година по-късно

Мина почти една година откакто се разделихме с Камерън.Доколкото знам е че си има приятелка, с която е щастлив и аз съм щастлива с Джъстин. Това е той…

Красив е нали?

А това е Кристин



Това съм аз.

Това е моето семейство.

Аз го обичам.

Гт.Камерън

Мина почти една година, откакто се видях с Кристин и Никол. Наистина много ми липсват и двете. Скоро се обадих на Никол и ми каза че,никога повече не иска да ме вижда. Не обичам това момиче с което,съм в момента- това е най-добрата ми приятелка от детството. В крайна сметка знаех къде са те. Отидох в къщата,в която бяха отседнали и там ме очакваше само Кристин заедно с бавачката. Тя се зарадва да ме види.Очаквах и Никол да ме види. Явно тя имаше ангажименти и не си беше вкъщи.




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 05, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Another love story❤️❤️❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin