Figuri Translucide

34 3 0
                                    

A/N: Sunt sigura ca o sa va surprinda pe la mijlocul povestii ;) . Daca nu va plac chestiile cu plot twist sau one word stories atunci nu cititi!

Era odata o noapte intunecata... stelele straluceau ca lumanarile din cavourile din cimitirul despre care stiam ca era bantuit , dar nu eram speriat ... Aveam alaturi de mine prieteni buni, de nadejde. Care au disparut unul dupa altul , dupa cum zice cartea gasita in grădina ... Dar nu ma afecta .. Eram obisnuit cu singuratatea ... Totul in jurul meu parea,dintr-un alt timp. Figuri translucide umbland nestingherite printre vechile morminte,neluandu-ma in seama, Usor usor m.am indreptat spre locul despre care toti vorbeau. Altarul vechi din spatele cimitirului. Am simtit cum stomacul mi s.a intors pe dos cand una dintre figurile translucide a trecut prin mine.Trecerea mi-a dezvoltat niste sentimente pe care nu le simteam inainte ... Incepeam sa ma gandesc daca acea " Figura Translucida" nu era cumva un portal catre o alta dimensiune , alta lumr unde raul domina ... Cu acest gand in minte mi-am continuat drumul spre altar, ocolind orice obstacol ce imi aparea in fata. Ma cutremuram numai la gandul ca o alta figura ar putea trece prin mine. Nu inteleg de ce dar ma simteam intr.un fel in siguranta acolo...printre acele figuri... Dar PLOT TWIST ! In departare vad un unicorn ! Toata lumea stie ca eu am o slabiciune pentru unicorni ... Ma abat de la drum doar ca sa il ating \°.°/ (=]]]]] ) intind mana spre el dar infatisarea sa, se schimba intr-un demon urias, fioros. Si eu ii spun " Nu esti tu cand ti-e foame ... Ia un Snickers! " , si acesta se transforma instant in prietenul meu cel mai bun. Bucuros ca il salvasem de la foame ma luat in brate si mi-a dat un sarut frantuzesc:)))Dupa ce am terminat Sclipi-Sclipi-ul ( care a durat vreo 3 minute) , nu mi-a mai fost sete ! Insfarsit puteam sa continui drumul cu cel mai bun prieten al omului-unicornul !  Mergand asa frumos cand calarindu-l eu pe el, cand el pe mine ne-am dat seama... Ca am cardul de credit acasa si nu am bani, deci nu putem rezerva o camera la hotel ... :( Dar nu ne trebuia hotel! El m.a condus in lumea supranaturalului si am ajuns intr-un castel din azhar si- si apoi m.am trezit si mi.am dat seama ca o alta figura translucida trecuse prin mine. Am tras concluzia si mi.am dat seama ca figurile contin amintirile, visurile si cosmarurile celor morti... Din pacate, oricat m-as ferii de ele nu pot scapa. Inaintez intrebandu-ma in ce lume dezordonata voi ajunge in continuare.   Apoi din spatele meu aparu o siluetă de femeie și îmi tăia capul.

THE END.

A/N: am facut aceasta poveste inpreuna cu cativa prieteni pentru amuzament. Nu va suparati pe mine va rog ^^
Daca chiar vreti o carte buna verificati Razboi pentru totdeauna, daca va place o sa mai updatez :)

Figuri translucideUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum