Capitolul 8

112 13 8
                                    

Flash's POV

Nu stiu cum va reactiona,dar sper ca nu ma va uri...

Am ajuns in parc si acolo ma asteptau Albert,Will,Derek,Luke si ceilalti a caror nume nu le-am retinut.

-Punctual ca de obicei.

-Ce bine ma cunosti!Unde e Vanessa?

-Nu s-a simtit bine si atunci nu a venit.

-Ok.Si ce facem acum!?

-Stam si il asteptam pe Sean.

-Si cand vine?

-A venit deja.spuse o voce subtire si placuta.Doamna S!?

In urmatoarea secunda,doamna S a aparut in cadrul meu vizual.Ce se intampla aici!?

-Flash-Sean,Sean-Flash,spuse Albert facand preze tarile.

-Voi va bageti joc de mine!?Cum p**a calului sa fie doamna S,Sean!?

-Stii prea putine!spuse doamna S,apasandu-si ceafa(ciudaaat...) si apoi a inceput sa i se stranga parul,apoi capul si apoi tot corpul cazand la picioarele ei.Care acum era un el.Si statura lui era dominanta.Era foarte inalt,cam 1,9 si asta era ciudat avand in vedere ca doamna S nu avea mai mult de 1,7,dar in fine.Sean avea un corp masiv cu muschi si toate cele.Era imbracat in costum negru,camasa alba si bocanci.Avea parul negru ca penele unui corb,ochi de un caprui spre negru si inceput de barba.

-Stiu ca ti se pare ciudat,dar doamna Silverhood e doar o acoperire,Flash.Ma ajuta sa fiu cu ochii pe baieti si pe Vanessa.Asta,si camerele de vedere de la voi de acasa.Daca vrei sa intri in mafie,va trebuii sa iti tii gura inchisa.Asta inseamna sa nu ii spui Sheelei,ne-am inteles?

-Dar nu o mai pot minti!I-am promis ca ii voi spune!

-Flash,va trebuii sa o minti.Spune-i ca ii ajuti pe baieti la organizarea unei petreceri.

-Am inteles.

-Cand va devenii insistenta in legatura cu motivul ajungerii tale tarzii acasa,va trebuii sa iti dau niste medicamente facute special ca persoana care le ia,sa uite tot despre persoana care i le da.Pare magie neagra,dar nu e.Nu exista magie,sper ca stii asta.

-Da,domnule.Din tot ce ati spus,rezulta ca sunt in mafie?

-Doar daca respecti cerintele,si iti rezolvi treaba cu boboaca aia.

Am sperat ca au uitat.O rezolv eu cumva.In plus,nu cred ca am inteles bine...el imi spune ca daca intru in mafie trbuie sa o mint pe Sheela,sau chiar sa o fac sa uite de persoana mea?!Imi doresc sa intru in mafia,nu numai pentru a fi popular.Adrenalina si toata senzatia acea de pericol,imi face bine.Voi accepta.

-Voi face tot trebuie.

-Foarte bine!Acum va puteti duce acasa.Transportul de azi s-a anulat.

Toti am plecat,insa eu imi doream sa mai stau si sa evit orice discutie in contradictoriu cu Ela.

-Sefu' e bun,asa-i?

-In ce sens?l-am intrbat pe Will,razand.

-La ce face!Dezi o gramada de femei il doresc,iar Vane zice ca e foarte sexy pentru un tip de 40 si ceva.Asta zice ea.

Dupa ce il salut pe Will,ma indrept spre casa.E ora 12:30.Am stat o ora jumate pentru asta?!

Cana am ajuns acasa,Ela dormea.Doamme ajuta!M-am dus in camera mea,m-am imbracat in pantaloni cu Donald Duck,bluza cu The Rock(stiu ca e ciudat...dar obisnuiti-va!)si m-am bagat in pat.

In sfarsit liberi!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum