16.

57 3 7
                                    

Pohľad Dominika:

Asi určite ju mám rád. Ale ona asi mňa nie. Nikto nemá rád takého koňa (→koň supermacy←) ako som ja. (Dejzr je deprešn) Postavil som sa a vyšiel som z izby. Počul som ako Soňa niečo robí u Terezky v izbe. Zaklopal som na dvere.

S:Ďalej!

Vošiel som dnu.

D:Ahoj.

S:Ahoj. Potrebuješ niečo?

D:Ani nejak špeci nie len som ti chcel dačo povedať.

S:Počúvam.

Chytol som troška panický záchvat.

D:J-ja len že ť- či by si sa nešla prejsť?

DOminik ty si idiot! Si sa mohol hneĎ opýtať to čo si chcel.

S:Rada.

D:Super tak o šiestej? (18:00)

S:To je za polhoďku.......okej.

D:Tak zatiaľ ahoj idem dolu.

S:Počkaj pôjdem s tebou.

Postavila sa a prišla ku mne. Chytila ma za ruku. A potom mi ju pustila. JA som jej ju znova chytil.

D:Ideme?

S:Nejdeme rovno na tú prechádzku?

D:Nemám problém.

S:Tak poďme.

Zavrela dvere a zišli sme dolu schodmi. Všetci boli vonku (na terase). Rýchlo sme prešli aby si nás nikto nevšimol. Podarilo sa nám to. Asi. Obuli sme sa a vyšli sme z domu.

D:Kam chceš ísť?

S:Čo ja viem........do parku?

D:Okej môžeme.

Išli sme do parku. Cesta tam trvá asi tak trištvrte hoďky. Stále sme sa držali za ruky.

D:Soňa?

S:Ano?

D:Ja len........ja ťa mám asi rád.

Čo to zo mňa vybehlo?

S:Asi?

Ty si úplne debil!

D:Asi určite.

Pustila mi ruku. Na chvíľku som sa zľakol.

S:A vieš ty čo? Ja ... teba viac.

Na nič nečakala a pritisla jej pery na moje. Náš bozk som prehĺbil. (opravené by šárinka lebo tereza nevie písať romantické chvíle xd ) Ó môj bože.

D:Budeš moja holka ze skinem?

Zasmiali sme sa a chytili sa za ruky. Pozerali sme si rovno do očí

S:Áno.

D:Chceme im to hovoriť?

S:Komu?

D:Šak vospolku.

S:Jáj. Asi zatiaľ nie. Nechajme ich nech na to prídu sami.

D:OK.

Išli sme takto za ruky až kým sme nedošli do parku.

D:Dáš si KoFoLU?

S:Jasan.



Cs tu ja Karl (pre ľudí čo nachápu som @endermankarl ale vlastne itsmeterezkaaa). Lol Šára mi vynadala že som lenivý a "ukradla" mi goggles. Mi ich musí v piatok vrátiť bo budem naštvaný. Nevadí šak ja to prežijem. To je asi šecko čo som chcel povedať až na to že som dnes skoro skapal lebo sme boli zo Šaruškou a Gituškou vonku a som si zo Šaruškou kupil pepsi a ona mi vybuchla v hube. Mám fotku že ktorú by som nazval že "tesne pred smrťou"

 Mám fotku že ktorú by som nazval že "tesne pred smrťou"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(sorry Šári)


Mám vás rád aj keĎ to tak nevyzerá.

(je to piča -šárinka)

~karl

440 slov

RIP (w/ Smtv crew)Where stories live. Discover now