Jisung ve Minho, üniversite son sınıf iki sevgili öğrenciler. Tüm fakültenin desteklediği mükemmel eşcinsel çift.
Mükemmel ilerleyen ilişkinin ardından ufak tefek tartışmalar kendini büyük tartışmalara bırakmıştı lakin her ilişkide böyle şeyler olur diye düşünerekten alttan almıştı Jisung.
Bir gece yurda gece geç vakitte gidebilmişti. Günün yorgunluğunu bir an önce atmak adına sevgilisi ile birlikte kaldığı yurt odasına adımladı.
Kilidi birkaç kez çevirmiş ve içeri geçmişti.
Daha soluklanmaya vakti kalmadan Minho ile birleştirdikleri yatakta çıplak bir şekilde yatan sevgilisini ve bir alt sınıflarından olan Seungmin'i görmüştü.
İkili yatakta gülüşerek sohbet ederken içeri giren Jisung ile, Seungmin'in gülüşü yüzünde donarken Minho yüzündeki gülümsemeyi hala yüzünde tutarak "erken geldin, geç gelirsin sanıyordum" demişti tüm rahatlığıyla.
Jisung çantasını bir kenara atıp kulaklarına kadar sinirden kızarmış bir şekilde "ağzından çıkan tek şey bu mu? Beni aldatıyorsun ve pişkin bir şekilde bunu diyebiliyor musun?!" dedi sinirle.
Seungmin araya girmeye çalışarak "ben-" demişti ki Jisung işaret parmağını ona doğrultarak "o sikik ağzını kapat ve siktir olup git odadan yoksa seni doğduğuna pişman ederim!" diyerek adeta kükremişti.
Yurttaki diğer erkekler bağırışları duyup koridora çıkıp ikilinin odasına bakmıştı.
Odadan ilk önce yarım yamalak giyilmiş üstüyle Seungmin çıkmıştı, Jisung'un bağırışı devam ederken Minho "sus artık, çok bağırıyorsun" demişti gevşeklikle ayaklanırken
"Asıl susması gereken sensin!" demişti.
Minho, Jisung hâlâ bağırırken üstünü giymiş ve ayaklanıp kapıya yönelmişti.
Jisung bu rahatlığına karşı sinirle ona bir adım atmış ve Minho'nun arkasından tekme atarak onun koridora düşmesini sağlamıştı.
"Ananın amına kadar yolun var orospu çocuğu! Senden ayrılıyorum!" diye bağırmıştı tüm gücüyle
Minho ayaklanıp koridorda durup onları izleyenlere ardından Jisung'a bakmıştı.
"Bu tekmenin karşılığını alacaksın Han Jisung"
"Bacağımı götüne sokmamı istemiyorsan siktir olup git" dedi Jisung bu sefer oldukça sessiz ve ölümcül bir şekilde.
Minho arkasını dönüp giderken Jisung koridorda durup onları izleyenlere "odalarınıza girin" demişti sinirle ve kısılan sesiyle.
Herkes odalarına geri dönerken Jisung aciz bir şekilde ağlamak yerine Minho'nun eşyalarını camdan aşağıya fırlatmış ve her yerden engellemişti.
Böylece 24 dakikada, 4 yıllık ilişkileri bitmişti.
O olayın üstünden 2-3 sene geçmişti.
Tüm fakülte Minho'ya sırt çevirmişti ve Jisung'u desteklemişti.
Minho ise yüzsüzce aynı üniversitede eğitim görmeye devam etmişti.
Ne kadar herkes imza toplayıp okuldan attırmak istese bile Minho'nun ailesi varlıklı olduğu için müdür buna izin vermemişti.
Jisung ise seneler sonra eline mesleğini almış, hayatını yaşamaya devam ediyordu.
Aldatılmasının üzerinden yıllar geçmesine rağmen, Minho'nun hayalini gerçekleştirmesini beklemişti.
Minho'nun hayali bir araba sahibi olmaktı ve birkaç ay önce güzel bir araba almıştı.
Jisung o olaydan sonra Minho'yu elinden geldiğince uzaktan mahvetmeye çalışmıştı, bu gece ise kendi elleriyle Minho'nun arabasıyla, aynı Minho'nun Jisung'un kalbiyle oynadığı gibi oynayacaktı.
Minho, Jisung'un ilk aşkı, sevgilisiydi.
Ama artık eskide kalmıştı.
Jisung'da bugün Minho'nun ilk hayalini mahvedecekti.
Saat gece yarısına yaklaşırken motorunu Minho'nun kaldığı binanın önünde durdurdu.
Kaskını çıkarmadan Minho'nun arabasına doğru yürüdü.
Çantasına eğildi ve bir levye, kırmızı sprey ve iki tane büyük boy taş çıkardı.
Spreyi birkaç kez salladıktan sonra arabanın kaputuna "sadece bu kadarını yaptığım için şanslısın" yazmıştı.
Etrafına bakındı bir süre, kimsecikler olmadığından sokakta tek başındaydı.
Parmaklarını kütletti ve iki taşı birden aynı anda ön cama fırlattı.
Parçalanan cam ile arabanın alarmı devreye girmişti.
Bu kısımda hızlanması gerekiyordu.
Elindeki levyeyi daha sıkı kavradıktan sonra arabanın her bir camını kırmış ve kapılarına da vurmuş, yamulmasını sağlamıştı.
Araba bir hurdaya dönünce, Minho'nun dairesine baktı. Bir odasınun ışığı yanınca levyeyi hızlıca çantasına atmış ve motoruna binip oradan uzaklaşmıştı.
Minho ise pencereden arabasının pert oluşunun şokunu yaşayıp hemen aşağı inmişti, alarmını kapatıp arabasının geldiği hâle bakıp derin bir iç çekti.
Telefonuna gelen mesaj ile telefonuna baktı,
Ex : sadece bu kadarını yaptığım için şanslısın, bu sondu. Artık boktan hayatından çıkıyorum💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bust your windows [Minsung]
Fanfiction"Arabanın camlarını kırdım, sadece bu kadarını yaptığım için şanslısın" ONESHOT Küfür içerir.