Part 1

395 37 1
                                    

Atsibudau nepažįstamoje aplinkoje. Prie lovos gulėjo mano tašė, pradėjau ieškoti telefono. Vos jį radau, paskambinau Karolinai.

-Klausau?-atsiliepė ji. Man nespėjus atsakyti, iš manęs buvo atimtas telefonas.

-Ką darai?-sušuko balsas už manęs. Atsisukus pamačiau vaikiną iš vakar vakaro. 

-Tu?-nustebau.

-Taip, aš. O tu kam skambinai?

-O kodėl tau rūpi?

Jis nutilo, ir aš paklausiau kito klausimo.

-Kur mes esame?-tariau apsižvalgydama. Sienos buvo apiplėšitos, kaikur kabėjo plakatai. Mažame kambarėlyje stovėjo šaldytuvas ir spinta. Taip pat mačiau keletą durų. 

-Mano namuose.-niūriai tarė jis, tuomet ištiesė ranką.-Eime pusryčiauti.

Mes priėjome šaldytuvą, jis pradėjo rinkti produktus, kai tuo metu aš pamačiau kažką juodo po laikraščiu, ant stalo. Ir tai buvo... Dieve, juk tai pistoletas! Paėmiau jį į rankas.

-Ką tu darai?

Staigiai padėjau pistoletą į vietą ir atsisukau į vaikiną.

-Kas per velnias? Tu nusikaltėlis?-susijaudinusi ištariau. Mano rankos pradėjo drebėti, ėjau atgal nuo nepažįstamojo. 

Aš lėtai artinausi prie tašės, ketinau iškviesti policiją. Pamatęs tai, vaikinas įsiuto. Tuomet jis griebė mano telefoną, numesdamas jį į šalį. 

Jis pradėjo teisintis, kad pistoletas ne jo. 

-Kodėl turėčiau tavimi tikėti? Juk net tavo vardo nežinau.

-Caleb. 

"Pagrobimas" LT (SUSTABDYTA)Where stories live. Discover now