aref ghafour ilıminati'den buna her kes hem fikir

219 4 1
                                    

21 Aralık 2014 tarihinde,yetenek sizsiniz türkiye yarışmasında Aref ghafoure 'nin yapmış olduğu ışınlanma numarası izleyen her kezi şaşkına çevirmişti. Ve herkesin aklına gelen tek şey. Bunu nasıl yaptı? Bunun sırrı nedir?Belki inanmayacaksınız ama aref 'in yaptığı gösterin hiç biri el çabukluğu ve ya ilizyon değildir!aref'in yaptığı her şey gerçektir.saçmala ma nasıl olsun? Diye düşünüyorsunuz değil mi?ama gerçek.evet bir insan olarak bunları yapmaz biraz imkansız ama elbette bu gücün de bir kaynağı var ancak bu sefer bu gücü veren ne yazıkki ALLAH değildir.Aref şeytanın kölesidir!Evet Aref şeytan ın kölesidir!Evet aref şeytanın kölesidir. Bunca gücü şeytan sayesinde alıyor.siz aref i sadece sahnede haplayan zıplayan şapkadan şapka çıkaran sıradan bir ilizyonit olarak biliyorsunuz ancak öyle değil!Aref in gücü hayal edebileceğinizin de ötesinde.Aref Beyaz show'a çıkmıştı.Beyaz ile konuşmasında,beyaz. Sordu Aref'e"sonraki projelerin nedir? "Diye.Aref "ışınlanma üzerinde çalışıyoruz "diye cevap verdi.tabi herkes alay etti şakaya getirdi ancak Aref 'in mimikleri kıpırdamadı bile.şaka yapmıyorum tabi ke sizde inanmadınız.şimdi aref böyle bir gücü nerden alsın diye soruyorsunuzdur . İŞTE CEVABI: Şeytan ile bir anlaşma yapıyorsun ve ondan istediğin gücü sana veriyor. Ama ne güzel hemen ben de yapıyım ha ha ha.tabiki bu kadar kolay değil. Şeytan ile anlaşma yapıyorsun ve o sana istediğini veriyor bu doğru ama hemen bitmedi karşılığında senden tabiki bi şey alıyor "RUHUNU ".Evet yanlış duymadınız ruhunuzu şeytana satıyorsunuz ve o size güç sağlıyor.Ancak ruh satmak sandığındız kadar kolay bir şey değil.Ruhunuz gidince doğal olarak bütün kontürolünüz gidiyor.bedeninize siz değil şeytan kontrol ediyor ne olursa olsun onun kölesi oluyorsunuz.Öteki dünyada çektikleriniz ise çabası.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aref ghafour iluminati'den buna her kes hem fikir.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin