Mga 3

798 22 3
                                    

Keremden

Sabah alarmın değil silah sesiyle uyandım. Kalkıp balkona çıktım. Bi adam getirmişler. Neyse kıyafetlerimi giydim diceksiniz ki sizin okulda ne işiniz var. Kuzenim sürtük Ceyda için. Kuzen demeğe şahit ister. Sürtük. Bide işim gücüm yokmuş gibi sürtüğe katlanıyorum.
Kıyafetlerimi giydim.(multi) aşşağı indim Ceydanın o cırtlak sesi.
Ceyda= güneydıınn
Kerem = günaydın
Dedim sakince. Insanın sinirini bozucak kadar cırtlak sesli. Bazen müzik aleti yuttuğunu düşünmüyor değilim.
Biraz sonra can geldi. Çok şıktı herzamanki gibi. ( multide)
Can=günaydın
Kerem=aynısından
Uzatmaya gerek yok. Biraz bişiyler yiyip kalktım ceydeya seslendim.
Kerem=15 dakika içinde hazır ol.
Bişey demeden koşarak gitti. Tanıyo beni sürtük.

Zeynepden

Sabah uyandım ama uyanmak istemedim niye çünkü keremcemi gördüm rüyamda of of. Kalktım üstümü giydim. (Multide). Aşşağı indim bulaşık süngeri uyanmış kahvaltı hazırlamış bile. Bu arada söylemeyi unuttum yağmurun lakabı bulaşık süngeri benimki sosyafobik. Çok şahane dimi. Sanki müzik söylermiş gibi seslendim.
Zeynep=günaydınnn
Yağmur=günaydın sosyafobik anca uyanabildin. Bu arada çok güzel olmuşun. Ben çok heyecanlandım. Yeni okul yeni ev yeni aşk vvuuu süper ay ben çok kitap okuyom ya,
Lafını kestim.
Zeynep= bi sus da motorun soğusun kızım anladık heyacanlısın.
Yağmur heyecanlandığı zaman çok konuşur, çok yemek yerdi.
Hemen devam etti.
Yağmur= kıyafetim nasıl??? ( multide.)
Zeynep= çok güzelsin sen sormadan ben söyliyim makyajın da iyi saçın da güzel. Şimdi çabuk atmıştır yoksa geç kalıcaz.
Derin nefes aldı bi kaç kere.
Yağmur = tmm.
Gülümsedi sonra devam etti.
Yağmur= hadi yemek yiyelim
Zeynep= sonunda .
Yemeğimizi yiyip, son kez kontrol ettik kıyafetimizi ve çantaları alıp çıktık. Arabaya bindik arabadada yağmur susarmı dır dır dır dır dır. En sonunda bunaldım ve patladım.
Zeynep= Bana bak bulaşık süngeri sabahtan berri susmadın dır dır dır ya. Bi sus ya. Bir daha otomatik tüfek gibi konuşursan azına kürekle vururum ha. Senin yüzünden nutuk çektim sabah sabah.
Kaşlarını çalıp sustu. Oh be. Dünya varmış.
Zeynep= başımdan traktör geçti sanki.
Yağmur iyice somurttu ofladı filan. Okula geldik. Sonunda kuş yuvasına geldik. Arabadan indik. Biraz yürümeye devam ettik. Sonra gördüğüm şeyle dona kaldım....

Acaba Zeynep kimi gördü??
A) eski sevgilisi
B) akrabası
C)düşmanı
Cevaplarınızı yoruma atabilirsiniz.
Sizi seviyorum. Votlemyi unutmayın..
Cevabını diğer bölüm öğreneceksiniz. By by

mafya gizemli aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin