Tanıtım

184 12 25
                                    

Merhaba. İlk defa burada bir kitap yazıyorum. Herhalde bu kitabı yazmamın nedeni Ib oyununu çok seviyor olmam :) Neyse, geçelim karakterlerimize :)

ANA KARAKTERLER:

Ib: Kahverengi saçlı ve kırmızı gözlü 9 yaşındaki bir kız. Beyaz bir gömlek, kahverengi renkli (Animelerdeki klasik okul ayakkabısı işte) bir ayakkabı, kırmızı bir etek ve yine kırmızı bir boyunluk (Kravat gibi bir şey, isterseniz şal da diyebilirsiniz :P) giyiyor. Ayrıca annesinin vermiş olduğu bir el mendiline sahip. (Bu el mendilinin kenarında "Ib" yazıyor.)

Garry: Lavanta renkli saçlı ve mavi gözlü  18 yaşında bir erkek. Yeşil bir askılı, onun üstüne lacivert renkli uzun bir ceket giyiyor. Ayrıca bir çakmağa ve sarı paketli bir şekere sahip.

Mary: Sarı saçlı ve mavi gözlü 9 yaşındaki bir kız. Koyu yeşil renkli oldukça uzun bir elbise giyer. Ve mavi renkli bir boyunluk (Ib' nin ki ile aynı olan) giyer. (Aslında o bir insan değil. Spoiler vermek istemiyorum. Asıl halini ilerideki bölümlerde göreceksiniz :D)

YARDIMCI KARAKTERLER (OYUNDA ÇOK DEĞİNİLMİYOR ONLARA O YÜZDEN YAŞLARI BİLİNMİYOR :P AMA SİZ 30' LARDA VARSAYIN) :P  :

Ib' nin annesi: Kendisi de Ib gibi kahverengi saçlı ve kırmızı gözlüdür. (Tam hatırlamasamda :D) kırmızı bir elbise ve onun üstüne de siyah bir şal giyer.

Ib' nin babası: Kahverengi saçlıdır. (Göz rengini tam hatırlamıyorum :P) Açık mavi bir takım, lavanta moru bir kravat ve beyaz  gömlek giyer. (Galiba sarı bir yelek te giyiordu :/ Hatırlamıyorum T^T)

Ib: "The World of Guartena"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin