Yeni Okul

101 4 0
                                    

Evt ben kimim benim adım su ve taşındığımı için yeni okula başlicam ve üzülüyorum desem yalan olur cerende benle geliyo aaAaAA "CEREN"kim sorusuna cevabım ceren benim qnq onla beraber yeni liseye başlicaz çoook heycanlıyız ve benim giyinmem lazım ne giyinicemmm😭 buz mavisi şort üstüne beyaz göbeyi açık badi deri ceket ve deri pilartformlu bahcıklı ayakkabı ve gözlük saçımı da yana ayır ve git evt tam oldum şimdi cereni ayarlicaz onada siyah yırtık pantolon üstüne beyaz badi ve uzun kolsuz hırka evett.

Okula geldik
"Ceren herkez bize bakıyo napıcaZ"
"Bilmiyorum"
"Gel şurdaki çocika sorak"
Tmm koşş gidiyo aaaaaaaa"
Ayağım taşa takılıyor hooopp tam isabet çocuğun kucağına "
Çook pardon
"Sorun değil taşa takılmışın belli şey bu arada adım can"
Aaaa bende su memnun oldum"
"Aa şey buda benim qnq kerem"
Buda ceren benim qnq " ceren gel şuraya
Ne var yaa nolur nolur nolur nolur goz kalemini ver
"Bu muydu"
Evt ne var
" Al"
Thenks
😚
"You're welcome hii"
Sonra ordan ayrıldık ve sınıfa gidicektik ki sınıfın yerini bilmiyoduk sonra gidip bir tane çocuğaSorduk
"A selam ee biz yeniyiZde bize sinifi gösterirmisiniz"

Aa tbi önce benim adım berke bilmemne bilmem ne ve sonunda sınıfı bulduk ben canın yanına oturdum cerende keremin yanına oturdu ki sını fa bir kız geldi"oha oha bu kim ya" bu benim sevgilim dimi aşkım"
Evtt bu varoş ve paçoz kızda kim
Eee ben tabi durmam
" Dur bakalım orda seni sürtük şey sen kime dedin olafları"
Aaaaaaaa saçım aaaaa
Bırak saçımı"
Seni hanım evladı pislik fadime"
Hop hop kızlar yavaş olun hey hey bırak o saçı"
"Gerizekalı yaa"
Aşkım bana naptı yaa görüyomusun işte paçozlar niye geldinizki bu okula ya gerizekalı"

MERHABA EĞER KİTABIMI BEĞENDİYSENİZ LİKE ATIN YETER 😘😍😘

BAŞ BELAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin