Bu yazının başında biraz kim olduğundan bahsedip daha sonra serüvenlerine geçicez. Robin Hood 12.yüzyılda yaşamış ingiliz halk karakterlerindendir. Aslında bir haydut olarak bilinsede bir İngiliz kontudur. Zaten hepimizin bildiği gibi üstün ok atma kabiliyetine sahip biridir. Maceraları Sherwood ormanlarında geçmektedir. Kaynaklarda prens john'a karşı direndiği belirtilir. Robin Hood'un maceraları 1938 ve 1991 ve en son 2018 yıllarında beyaz perdeye uyarlanmıştır. Hakkındaki genel kanı zenginden alıp yoksula veren bir fakir dostu olduğudur. kısaca kim olduğundan bahsettim sıra maceralarında.
SERÜVEN BAŞLIYOR
robin 18'ine basmış güçlü kuvvetli bir gençtir. Nottingham Şerifi'nin düzenlemiş olduğu bir okçuluk yarışması olduğunu duyarak yola çıkar. Yolda ormancılara rast gelir, ormancılar Robin'e ormanda ne işi olduğunu sorarlar Robin ise bir okçuluk yarışmasına gittiğini ve kazanana bira verileceğini söyler. Bunun sonucunda ormancılar Robin'le alay ederler ve Robin bir tanesini öldürür . Böylece Robin Hood'un kaçak hayatı başlamış olur. Kadere bak! ormancıda Nottingham Şerifinin akrabası çıkar ve Şerif, Robin'in yakalanmasıyla özel olarak ilgilenir. Artık bir kaçak olan Robin Sherwood ormanlarına sığınır ve çevresine kendisi gibi kanun kaçaklarını toplar. Bu kaçaklar kendi aralarında fakirlere yardım etmek, kadınlara kötülük etmemek ,çocuklara zarar vermemek gibi konular üzerine ant içerler ve fakirlerin yüzünün güleçeği bir dönem başlamış olur. Dünyaca tanınan bir haydutun hikayesi böyle başlamış olur. Dikkatli olun serüven başlıyor Robin Hoood geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Robin Hood
FantasyFakirlerin dostu zenginlerin düşmanı olan robin hood'un serüvenleri sizinle.