Mavi;
Mavi Yeri Geldiğinde Ayrılık,Yeri Geldiğinde Barış ve yeri geldiğinde Mutluluktur.
Ama Mavi bazen ise susmaktır .Hiç Konuşmamaktır İçine Kapanıp Sessiz Çığlıklara Boğulmaktır.
Mavinin Her tonu mutluluk her tonu heyecandır.
Mavi aslında biraz da senin gözlerin .
Görünce Bacaklarının Yerden Kesilmesini Sağlayan Yeri geldiğine Yerle bir eden,Yeri geldiğinde Tutup kaldıran O Gökyüzüm .
Mesela O ilk Tanışma Anı ;En Tatlı andır değilmi aslında hiç birşey yoktur o anda ama heyecanlanırsın .Başkadır sana .
Merhaba der Sende Merhaba dersin Konuşursunuz .Ama Hep O günü konuşursunuz Geleceği değil Yarı yolda defalarca bırakıp gideceğini değil.Tekrar Tekrar yıkıp seni paramparça edeceğini değil.
Aslında Fazla Komik Bir Durum.
Belkide Önceden böyle olacağını bilseydik Merhaba bile demezdik.
Tesadüf.
Aşk Tesadüfleri sever dememişlermi zaten.
Ama Hep güzel tesadüflerle karşılaşamıyoruz bazen .
Fazla Kırıyor Bizi Bu Tesadüfler.
Belkide kendimiz kaşınıyoruz.
Bazen Çekilip bir köşeye Kulaklıkları takıp son ses müziği açarız ya hani.Sadece biz duyarız o şarkıyı O Fon'u.Sadece Biz duygulanırız.
Hele birde okulda aklımıza gelmesi sizcede çok kötü değilmi.
Birde Her dakika En son ne zaman aktif olup olmadığına bakarsın ya O sen aktifken bile Tınlamazken.
Ne kadar Saçma Şey Öyle...
Sanki Bütün Saçmalıklar Bizi Buluyor.
Mavi Denince ilk aklıma Gözlerinde bulduğum Masmavi gökyüzüm geliyor.
Sessiz Çığlıklarım Geliyor..
SEN GELİYORSUN.
Aslında en çokta sen geliyorsun.
Herşeyden Çok .
Hani Söylerler ya Seni bırakmayacağım senden vazgeçmeyeceğim gibi şeyler-
Bizde inanırız ya en güçsüz tarafımızdan bize vururlar ya.En çokta o yıkar insanı.