Ahoj, jsem Naďa.
Je mi 18 a bydlím v Praze.
Mám jinej smysl pro humor než ostatní, takže nemám zas tak moc kamarádů.
Ale přece jenom mám kamarádky🙂
Ano já vím říká se že kamarádství ve třech nefunguje ale my tři jsme Kačka, Nasťa a já.
Zažili jsme spolu spoustu zážitků, od normálních až po ryskantní.
Kamarádíme se už 6 let a to se vyplatí.
Nemám žádně koníčky ale ve volném čase si zpívám, hraju na kytaru, pustím si YouTube a nebo se učím (ale to málokdy).
Když už jsme u toho youtubu tak tam sleduji hlavně zábavné videa nebo takového Peťana a nebo Marleyho koho skoro nikdo nezná. Občas se kouknu na minecraft, minecraftový videa mě tak moc nebaví ale třeba takový studiomoontv není špatný.
Mám rozvedený rodiče a jednu ségru které je 15.
Miluji svého bílého králíčka ***** (nevím jaké jméno tak můžete vybrat).
Ráda plavu ale nemám přístup k vodě takže si zaplavu tak jednou za měsíc.
Na Slovensku přesněji v Košicích mám prarodiče za kterými jezdím vlakem celkem často protože je mám ráda a vždycky si se mnou rádi pokecaj.
No a víc o mě se dozvíte v příběhu, už ani nevím co bych vám tu řekla.
No ještě možná to že bydlím u mamky protže táta na tom není finančně dobře.___________________________________
Nejde mi o hlasy ani nic takovéjo, jen vám chci udělat radost a nebo nějak zabavit čas.
Přeji hezký den.