Úvod

33 3 2
                                    

Spravedlnost? Ne. Tady jde o něco jiného. Něco, co změní minulost i budoucnost. Kéž by k lepšímu. Všichni mě opustili a já nemám nikoho. Za co? Jediný den mi změnil život od základů, stačilo málo a již teď jsem se mohla přidat k Psovi stínů. Mohla jsem být mrtvá, ale moje vlastní smečka udělala něco jiného. Vyhnala mě, zastrašila jako prašivou krysu do kouta. Jako přítěž, se kterou nechtějí mít nic společného. Mluvit tedy o spravedlnosti nemá smysl. Tohle není spravedlivé ani v nejmenším. Měla jsem všechno - nemám nic.... rodina, přátelé... všechno upadlo v zapomnění.... tohle jsem si nezasloužila.

Zavrtěla jsem hlavou, abych zahnala zlé myšlenky. Pohlédla jsem před sebe a zamračila se. Vysoké stromy se hrozivě tyčily do ohromné výšky nad zemí. Husté listí bránilo jakémukoli vstupu a les na první pohled působil tak chladně. Otočila jsem se. Bylo to mé dávné místo. Les, ve kterém jsem se narodila. Ve kterém jsem dělala první krůčky, ve kterém...ach, je tak zlé na to myslet. Vzpomínat si na  svou dávnou smečku, která se pro mě již stala minulostí. Odvrátila jsem zrak a udělala několik kroků. Náhle jsem se tak zatoužila vrátit a předstírat, že se neděje vůbec nic. Ale to není pravda. S tou smečkou už nechci mít nic společného. Zradila mě. Ponížila. Tak proč...
Rozběhla jsem se pryč. Mlčky, bez dalšího otálení. Tady už nechci být. Nechci jim dávat skutečný důvod vyhnat mě. Nikdy jim to neodpustím. Přeskočila jsem velký padlý kmen stromu a zahleděla se do země. Běžela jsem rychle a neměla v plánu se zastavit. Měla jsem pocit, že můžu běžet navěky, nikdy už se nezastavovat a pohlížet zpět. 
Ocitala jsem se daleko za územím mé dávné smečky. Už mi nestála ani za smutný pohled, směřující k ní. Byla mi lhostejná. A i přesto na ní budu vzpomínat. Byla součást mého života. Ale budoucnost patří mě. Žít budu pro sebe a sama sobě budu alfou.  

Zdravím vás u nového příběhu, který bude plný emocí a nespravedlnosti. Více se dozvíte v 1. kapitole
Doufám, že se vám úvod zalíbil.
Leslaia - hlavní lovkyně z Psi_smecky

Ve stínu osudu - 1.částKde žijí příběhy. Začni objevovat