Yine o uzun yol..
Okula gitmek niye bu kadar yorucuydu.Ormandan şehre inmek 1 saatten fazla sürüyor..
..
Sınıfa girer girmez çantamı sıranın yanına koyup kafamı sıraya gömdüm..1 saattir yürümek beni cidden yormuştu..
Daha gözümü kapatmadan hoca sabahın köründe mükemmel enerjisi ile içeri girdi..
Sinir ile kafamı kaldırdım..
Hocanın anlamsız enerjisinin yanında somurtuk bir surat daha getirmişti..
../ Evet.! Günaydın.! Bugün yanımıza yeni bir arkadaşımız katılacak.Taşındığı için bizim okulumuza nakil oldu.! Evet tanıt bakalım kendini evladım.!
Hocanın lafını bitirmesiyle herkesin gözü akıllı tahtanın boyunu geçen zayıf ve çelimsiz çocuğa döndü..
Bu kadar uzun olması sabah yeni uyanmanın huzursuzluğu ile sinirimi bozmuştu..
Büyük ihtimalle yanında bit gibi dururdum..
Düşüncelerimi hafif kalın ses kesti..
../ Merhaba..Ben Johnathan..
Sesindeki pürüzsüzlük içimi rahatlatır derecede güzeldi..
../Peki Johnathan.! Boş bir sıraya geç bakalım.!
Hocanın komutu ile yeni çocuk hafifçe sınıfı süzdü..
En arka sıralar boştu..Bir süre sonra cam kenarı taraftan en arkaya oturdu.Ben ise kısa boyum olmasına ramen çoğu ders uyuduğum için orta sıranın en arkasındaydım..
Hala ona bakıyordum..Hafif altımsı saçları güneş ışığı ile Güneş gibi parlıyordu..
Gri ay gibi gözleri beni kendisine çekiyordu resmen..
Bir anda göz göze geldik..Johnathan ın bana bakmasıyla hemen gözlerimi kaçırıp kafamı tekrar sıraya gömdüm..
Utanç verici...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sun☼ αnd mσσn☾ / Beeduo / Beeboo
RomanceAy ve Güneş birbirne aşık olabilirler mi?..Galiba bu bir güneş tutulması.. >Minor oldukları için cinsel öğeler kesinlikle yoktur soft bir shipleme vardır. ~ #1 tubbo 26.08.2022