0.4

75 11 17
                                    

Yavaşça yanına gittim.Kafasını sıraya gömmüş uyuyordu.Yanına oturdum..

Aslında bu garip çocukla tanışmak için iyi bir fırsattı.Nasıl yapacağımı düşünürken kafasını kaldırmasıyla yerimden fırladım.

-Uhm ah- merhaba!

Yeni çocuk gözlerini ovuşturdu.Yeni uyandığından dolayı olayları anlamakta zorlandığı belliydi.

-Şey.. Rahatsız etmek istemezdim ama.. a- ah evet çıkış saati geldi.!

Aferin iyi kıvırdın Tubbo.!

Çocuk gülümsedi.

-Peki.

Çantasını aldıktan sonra sınıftan çıktı.Bu anlamsız konuşma garipti.Ama ne bekliyordum ki garip yeni çocuk..

Bende kendi sıramın yanına gidip telefonumu aldım.Kimsenin telefonumu almamasına şansa vurarak sınıftan çıktım.

Telefon açıldığında Lani den 5 cevapsız arama vardı.Onu tekrar aradığımda bağırması dan dolayı telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.

-SENİ SALAK NİYE CEVAP VERMİYOSUN ARAMALARIMA, YA ÖLSEYDİM!?

-Senin ölmediğine sevindim ama sayende kulağım öldü.

-ÇABUK AŞAĞI İN!

Telefonu yüzüme kapatmasına göz devirerek aşağı indim.

Hepsi aşağıda beni bekliyorlardı.

-Ne oluyor bu ne telaş?

Dedim anlamsızca.

-Lani kolyesini kaybetmiş, arka bahçede olduğu için seni aramaya gönderdik meğer o kolyesini arıyormuş.Ama bulamadığı için çok sinirli önemli bir şey Yok yani.

-NASİL ÖNEMLİ BİR ŞEY YOK O KOLYE ÇOK ÖNEMLİ DRİSTA!?

Drista göz devirdi.

-Merak etme bir şekilde bulunur ama artık eve gidelim daha abime hesap soracağım!

Tam okuldan çıkıyorduk ki arkadan bir ses bana seslendi.

-Toby!

Arkamı döndüğümde Mr Notfound olduğunu gördüm.

-Buyrun Mr.Notfound?

Mr.Notfound bizim Fizik öğretmenimizdi. Ayrıca rehberlikte yapıyordu.Galiba gerçekten samimi bulduğum ilk 5 kişi arasındaydı.Gülümsedi.

-Kütüphane'ye yeni kitaplar geldi.Daha önceden bana yardımcı olduğun için tekrar seni çağırmak istedim.Biraz geç gitme ihtamlin var mı?

Bizimkilere baktım.Hepsi anlamsızca bize bakıyordu.Açıkçası Mr.Notfound ' u reddetmek çok zordu.Kabul etmek zorunda kaldım.

-Uhm-..şey tabiki Mr.Notfound 5 dakika sonra orda olucam!

Gülümsedi.

-Tesekkurler Toby! Görüşürüz çocuklar!

Diyerek tekrar okula doğru gitti.Lani kızarmış yüzüyle bana bakıyordu.

-Gercekten mi Tubbo.?Hocaya yaranabilmek için bunu yaptığına inanamiyorum benim kolyemi arayamaktan daha mı önemli kitaplar!?

Sırıttim.

-Evet?

Lani'nin gözlerinden alev çıkıyordu.Ayrica sinirden kıpkırmızı olmuştu.

Drista , Lani yi çekerek kapıya doğru sürükledi. Tommy Kıkırdayıp konuştu.

-Vay iyiki Mr notfound benim öğretmenim değil.

Tommy e goz devirdim.

-Sadece şu kahrolası kolyeyi bulun ve Lani yi benden koruyun yeter.

-Söz veremeyeceğim Lani senle uğraşmasın ı görmek hoşuma gidiyor..

Tam ağzımı açtım Tommy el sallayıp okuldan çıktı.Yorulmuş bir şekilde okulun bahçesinden okula geri döndüm...

Haha mükemmel okul dersleri yetmiyormuş gibi birde bunla uğraşıyorum harika!

Kendi kendime söylenirken kütüphane ye varmıştım bile..

-Geldim Mr notfoun-

O çocukta oradaydı..Yeni olan çocuk..Johnathan..

Mr notfound bana gülümsedi..

-Hosgeldin Toby bana yardım edeceğin için teşekkürler sadece türüne göre kitapları yerleştirmen yeter!

Mr notfound hâlâ Johnathan a bakmamdan farkına varmış olacaktı ki tekrar konuştu.

-Ah doğru tanıştırayım Bu Johnathan da kutuları taşımamıza yardım edecek.!

Johnathan denen çocuk beni suzdukten sonra hafifçe güldü.Ama kısa süre içinde duygu belirtisi olmayan suratına geri döndü..

Eğilip yerdeki boş kutuyu alıp yanımdan gidiverdi..

Umarım beğenirsiniz

Uzun zamandır bu kitabı yazmadığım için buna devam etmek istedim

İyi günler:D

sun☼ αnd mσσn☾ / Beeduo / BeebooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin