Eline's POV
De derde film is bijna gedaan en ik kijk even rond. Ik zag Niall net met Shana kussen. Ik knipoog even naar haar en ze lacht naar me. Als ik verder kijk zie ik dat Louis en Zayn al slapen. Liam slaapt ondertussen ook al. Dan blijven mijn ogen hangen bij Justin. Hij ligt ook te slapen. Hij ligt daar zo vredig en die kuiltjes in zijn wangen zijn zo schattig. Ik kan het ni helpen en blijf naar hem staren. Opeens begint hij te lachen, doet zijn ogen open en knipoogt naar me. Ik begin te blozen en draai me snel om. Dan voel ik Liam zijn grip om mijn middel verstevigen. Waar ben ik me bezig? Ik lig in Liam zijn armen terwijl ik aan Justin denk? Terwijl ik verder naar hem kijk denk ik terug aan het moment van zijn lippen in mijn nek. Het voelde zo.. Goed? Ik zie hem even grinniken en hij knipoogt naar me. Shit hij was nog wel wakker en had door dat ik naar hem staarden. Ik leg me terug gewoon en sluit men ogen. Na een paar minuten van ik in slaap.
*
"Mevrouw Wouters, kan u mijn vraag misschien beantwoorden?" Vraagt meneer Fitzgerald aan Shana. "Euhm.. Nee ik weet het antwoord niet." Zegt ze en steekt snel haar gsm weg. "Kan je na de les nog even blijven. Ik moet je spreken." Zegt hij. "Ja tuurlijk." Antwoord ze en meneer Fitzgerad gaat verder met zijn les en Shana pakt haar gsm weer.
"Wat ben je aan het doen?" Vraag ik aan haar. "Ik was even op Instagram aant kijken." Zegt ze redelijk teleurgesteld en ze laat haar gsm zien. Op het scherm zie ik een foto van Niall en een meisje. Er onderstaat: On a date with a beautiful girl. Ik kijk naar Shana en zie dat ze er een beetje triestig uitziet. "Gaat het?" Vraag ik haar. "Gisterenavond deed hij mij binnen en nu is hij al bezig met een ander.." Hoor ik haar gebroken zeggen. Ik weet dat ze meestal gewoon los omgaat met jongens maar als het op Niall aankomt ligt het echt wel gevoelig. Ondertussen voel ik mijn gsm trillen in mijn broekzak. "Ga je het nog bekijken? Ik voelde je gsm tot hier trillen." zegt ze lachend. "Ja maar we zitten in de les." Zeg ik terwijl ik verder notities overneem van de les. "Ja en dan?" Zegt ze lachend. Ik zucht even en pak dan mijn gsm.
Justin:
Kom straks om 20u naar mijn kamer. Les 2 😏"Wie is het?" Vraagt Shana nieuwsgierig. "Justin." Zeg ik zacht. "Tijd voor les 2?" Lacht Shana. "Ja." Zeg ik blozend. "Eline, misschien moet je is nadenken over je relatie met Liam." Zegt ze plots heel serieus. Ondertussen gaat de bel en pakken we in. Eindelijk pauze. "Mevrouw Wouters nog even blijven." herinnert meneer Fitzgerald haar. Ze draait zich naar mij en zegt dat ik al naar de rest mag gaan en dat ze direct komt. Ik loop verder naar buiten en loop naar de rest.
"Hey schat." zegt Liam en wil me kussen maar ik zorg ervoor dat de kus op men wang terecht komt. Hij kijkt even raar maar zegt er niets van. "Waar is Shana?" Vraagt Justin. "Meneer Fitzgerald wilde haar nog even spreken." zeg ik en we gaan allemaal op het grasveld zitten. In de verte komt Shana aangelopen.
"En welk was er?" Vroeg ik. Ze trok haar schouders op. "Niks belangrijks." Zegt ze enkel. Ze kijkt even rond. Nog een plaats vrij naast mij en naast Niall. Ze komt naast me zitten. "Dus gaan we morgen iets drinken?" stelt Zayn voor. "Ja das goed." "In den tap?" Super om 20u daar." Gaan de gesprekken door elkaar. "Kan zijn dat ik iemand meebreng." Zegt Niall. "Wie?" Vraagt Harry nieuwsgierig. "Dat meisje van die date gisteren." zegt Niall. "Kan zijn dat ik morgen niet kom." Zegt Shana en ze staat recht. "Waarom niet?" Vraagt Niall verwacht. Ze trekt haar schouders op. "Nog veel te doen." Zegt ze bot en wandelt weg. "Wat heeft ze?" Vraagt Niall verward. Ik wil achter haar aangaan maar Justin doet teken dat niet te doen. "Ik ga wel." zegt hij en loopt naar Shana.
We zien dat Justin Shana tegen houdt en hij begint te praten. "Wat zou er met haar zijn?" Vraagt Niall zich luidop af. Wat denk je zelf.. "Weet ik niet. Ze doet anders als anders." Zegt Louis. We kijken nog altijd richting Shana en Justin. Justin doet teken naar ons. "Ze komt mee! Tot morgen!" Roept hij naar hen en hij wandelt weg met Shana. Na nog een tijdje te hebben gepraat met iedereen zie ik dat het twintig voor acht is. "Eujm ik moet gaan. Moet nog even langs de bib." Zeg ik en sta recht. "He wacht ik moet daar ook in de buurt zijn ik wandel even mee." Zegt Niall en staat ook recht. Shit! Nu moet ik eerst ook nog echt naar de bib voor ik naar Justin ga.
JE LEEST
It started all with sex lessons
FanfictionEline is een lief meisje. Ze heeft goede punten op school en heeft al plannen voor de toekomst. Alles verandert als ze naar college gaat. Haar kamergenoot is niet helemaal zoals haar en haar vrienden zijn ook wat ruiger. Eline is nooit echt naar fee...