A mai nap is egy átlagos nap, ülök az otthon nappalijában és nézek ki a fejemből, néha néha ránézek a társaimra, hogy most milyen ökörséget csinálnak. Meglepően most nyugodtan ülnek a seggükön. Mikor a nevelőnk belépett a szobába mind rá emeltük a tekintetünket.
-Sziasztok! Ma a UA-esekhez kell mennünk, hogy a diákoknak legyen kivel edzeniük.- mondja a nevelő
-MI?!-pattantam föl a kanapéról- Dehát azok emberek! Keressenek maguknak edzőtársat, és ne minket zaklassanak!
-A vezetőség kérte, nem utasíthatom őket vissza. Mindenki pakoljon össze ruhákat.-ezzel a mondattal otthagyott minket.
sóhajtva visszaülök a helyemre.
- Francért kell a gyökerek közé menni. morogtam magam elé.
-Tudod Y/N a vámpírokat még mindig veri az élet. - mondta az egyik legjobb barátom Yoko.
-Tudom...-fel álltam majd elmentem a szobámba összepakolni .Rohadtul nincs kedvem ehhez az egészhez, de muszáj.
Mikor mindenki összepakolt az épület elött vártuk a buszt ami elvisz minket a UA hősképzőbe. Nagyjából háromnegyed óra múlva meg is érkezett, ekkor mindenki felszállt rá és hátra mentünk egyből mert hát az a legjobb hely. Szerintem valamikor elaludhattam a buszon mert kiesett az útnak kb a fele. Olyan furcsa érzés az alvás, mintha ilyenkor nem léteznénk, és az sem biztos, hogy felkelünk majd, persze ez a vámpíroknál nem így van, mi nem tudunk meghalni és ez rossz. A csoportból már többen is próbálkoztak öngyilkossági kísérlettel, persze ez nem sikerült. Már szálltunk volna le a nevelőnk megszólalt.
-Majd mindenki fogják osztani a párját!-ezzel a mondattal leszállt a buszról mi meg utána. Felnézünk a hatalmas épületre, majd tovább mentünk a koli felé. Meghallottuk, ahogy beszélgetnek, hogy vajon kik jönnek és mi a képességük..szóval nem tudják, hogy vámpírok jönnek. Már majdnem ott vagyunk mikor megszólal a nevelő.
-A UA-esek aláírták,hogy bármilyen feltétellel elfogadják a párjukat, tehat ezzel azt is elfogadták,hogy a vérükből igyatok. Ezek mellett lesz rajtatok egy pecsét ami megakadályozza azt,hogy elmenjetek a közelükből, ezért egy szobában lesztek a társatokkal.- mondta. Hát hogy mondja..nem repestünk az örömtől, csak azért mert ihatunk belőlük. Oda mentünk hozzájuk és elkezdték mondani,hogy ki kivel van.
-Etsu Aoyamaval lesz. Jigmeg Ashidoval lesz. -mondta az 1a-sok tanára. Mindenkinek elmonták ki lesz a párja ,most következtem én.- Y/N...
YOU ARE READING
Két vörös szempár (Bakugo x (vampire)Reader)
VampireY/N egy vámpíroknak kialakított nevelő otthonban van elhelyezve a hősök miatt. A vámpírok gyilkoló gépeknek voltak beállítva, de ezen már vátoztattak, az emberek most már elfogadják a vámpírokat, ámde a vámpírok nem felejtenek és továbbra is gyűlöl...