#Unicode
နောက်တစ်နေ့ရောက်တော့ မင်းကြီးအမိန့်စာ ရှောင်းအိမ်တော်သို့ရောက်ရှိလာတယ်
"မင်းကြီးအမိန့်တော် နားခံစေ အိမ်ရှေ့စံ နှင့် ရှောင်းအမတ်သားငယ် ရှောင်းမုချန် တို့အားလက်ဆက်စေပြီ ဧကရီအဖြစ်တင်မြှောက်မည်ဖြစ်ပြီ ပေလွှာအားလက်ခံစေ"
"အမိန့်အတိုင်းပါ မင်းကြီးသက်ကျော်ရာကျော်ရှည်ပါစေ"
"သားငယ်"
"ဗျာ ပါးပါး"
"သား ဒီကိစ္စသိပီသားလား"
"ဟုတ် လက်ခံလိုက်တာပါ"
"ကောင်းပြီလေ သား အဆင်ပြေရင်ပီသားပါပဲ"
တစ်ခြားတစ်ဖက်၌
"အား....ဘာလို့လဲ ဘာလို့ ငါမဖြစ်ရတာလဲ ဘာလို့ အဲ့ရှောင်းမုချန်ဆိုတဲ့ ကောင်ပဲလည်း မဖြစ်ရဘူး အား......ဘာလို့လုပ်ရမလည်း အာ သိပီ သတ်ပစ်ရမယ် ဟားဟား သူမရှိတော့ရင် ငါကို အိမ်ရှေ့စံချစ်လာမှာ ဟားဟား..."
'Kim ဒီကမ္ဘာက ဇာတ်လိုက်မက ရူးနေတာလား ဘာလား '
'လင် လိုချင်စိတ်များသွားကြောင့် အဲ့လို့ဖြစ်သွားတဲ့လို့ Kim ထင်ပါတယ်'
'...ဖြစ်နိုင်တယ်'
'host ဒီတိုင်းတာဆိုရင် ဇာတ်လိုက်မက ငြိမ်နေမှာမဟုတ်ဘူး host ဘာလုပ်ဖို့တွေးထားလဲ'
'ဟက် ဘာလုပ်ရမှာလဲ သူ့က လုပ်ကြံမှတော့ဘာလို့ ငါက သူ ဖြစ်စေချင်သလိုလုပ်ပေးရတာပေါ့ ကိုယ်လိုချင်တက်မက်တဲ့လူက ကိုယ်ကိုပြန်သတ်တဲ့ ခံစားချက် အင်းတော်တော်လေတော့ဆိုးဝါးမှာပဲ'
[ဇာတ်လိုက်မရေ ကံကောင်းပါစေ မင်းကို ငါ host က သေဖို့အတွက် ကျင်းနက်နက်တူးပေးလိုက်ပီ မသနားတော့ဘူး မင်းနဲ့မတန်လို့]
'...'
'Kim မင်းသူ့ကိုစောင့်ကြည့်ထားလိုက်'
'ဟုတ်ကဲ့ပါ host'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#Zawgyiေနာက္တစ္ေန႔ေရာက္ေတာ့ မင္းႀကီးအမိန္႔စာ ေ႐ွာင္းအိမ္ေတာ္သို႔ေရာက္႐ွိလာတယ္
"မင္းႀကီးအမိန္႔ေတာ္ နားခံေစ အိမ္ေ႐ွ႕စံ ႏွင့္ ေ႐ွာင္းအမတ္သားငယ္ ေ႐ွာင္းမုခ်န္ တို႔အားလက္ဆက္ေစၿပီ ဧကရီအျဖစ္တင္ေျမႇာက္မည္ျဖစ္ၿပီ ေပလႊာအားလက္ခံေစ"
"အမိန္႔အတိုင္းပါ မင္းႀကီးသက္ေက်ာ္ရာေက်ာ္႐ွည္ပါေစ"
"သားငယ္"
"ဗ်ာ ပါးပါး"
"သား ဒီကိစၥသိပီသားလား"
"ဟုတ္ လက္ခံလိုက္တာပါ"
"ေကာင္းၿပီေလ သား အဆင္ေျပရင္ပီသားပါပဲ"
တစ္ျခားတစ္ဖက္၌
"အား....ဘာလို႔လဲ ဘာလို႔ ငါမျဖစ္ရတာလဲ ဘာလို႔ အဲ့ေ႐ွာင္းမုခ်န္ဆိုတဲ့ ေကာင္ပဲလည္း မျဖစ္ရဘူး အား......ဘာလို႔လုပ္ရမလည္း အာ သိပီ သတ္ပစ္ရမယ္ ဟားဟား သူမ႐ွိေတာ့ရင္ ငါကို အိမ္ေ႐ွ႕စံခ်စ္လာမွာ ဟားဟား..."
'Kim ဒီကမ႓ာက ဇာတ္လိုက္မက ႐ူးေနတာလား ဘာလား '
'လင္ လိုခ်င္စိတ္မ်ားသြားေၾကာင့္ အဲ့လို႔ျဖစ္သြားတဲ့လို႔ Kim ထင္ပါတယ္'
'...ျဖစ္ႏိုင္တယ္'
'host ဒီတိုင္းတာဆိုရင္ ဇာတ္လိုက္မက ၿငိမ္ေနမွာမဟုတ္ဘူး host ဘာလုပ္ဖို႔ေတြးထားလဲ'
'ဟက္ ဘာလုပ္ရမွာလဲ သူ႕က လုပ္ၾကံမွေတာ့ဘာလို႔ ငါက သူ ျဖစ္ေစခ်င္သလိုလုပ္ေပးရတာေပါ့ ကိုယ္လိုခ်င္တက္မက္တဲ့လူက ကိုယ္ကိုျပန္သတ္တဲ့ ခံစားခ်က္ အင္းေတာ္ေတာ္ေလေတာ့ဆိုးဝါးမွာပဲ'
[ဇာတ္လိုက္မေရ ကံေကာင္းပါေစ မင္းကို ငါ host က ေသဖို႔အတြက္ က်င္းနက္နက္တူးေပးလိုက္ပီ မသနားေတာ့ဘူး မင္းနဲ႔မတန္လို႔]
'...'
'Kim မင္းသူ႕ကိုေစာင့္ၾကည့္ထားလိုက္'
'ဟုတ္ကဲ့ပါ host'
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
YOU ARE READING
system_58 (ongoing)
Actionပိုင္ရန္"င့ဇာတ္လိုက္မကိုသတ္လို့ရလား" system (Kim)"မရပါဝူး" ပိုင္ရန္"ok မရဝူး ဆိုလည္းတစ္ျခားနည္းေပါ့ ဟင္းဟင္း" system (Kim)"အီးဟီး မင္းတို့ သိလား င့host ကေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းတယ္"