1.Lokakuuta 2021
Niko"Minä ja Aleksi olimme aina hyviä ystäviä ja tulemme olemaan!" Huudan joonakselle pää punaisena."Joo mutta ku sä katot sitä ihan ku se olis joku sun lelu ja sä oot 3-vuotias pikku niko joka haluu sen" Sanoo joonas minulle.Olin aivan punaisemmillani."Nii eli tykkäät siitä ku kato nyt poskiiski" joonas sanoo vähän nauraen."Mitä jos meenki sanoo alelle suoraa et oot umpi rakastunu siihe?;)" Joonas sanoo ja ihan kuin olisi jo lähtemässä Aleksia kohti."Et vittu..."kerkeän sanoa ennenkuin joonas jo juoksee tuota little mania kohti."Aleksii!" Joonas huutaa samalla juosten tätä söpöä poikaa päin."Mitä asiaa sulla noin innolla on?" Aleksi sanoo."Et ker..." kerkeän huutaa kun tuon musta tukkaisen pojan silmät osuvat minuun ja joonas laittaa kätensä suuni eteen."Nii että niko on ihan umpi rakastunu suhu" joonas sanoo ja itse olin juoksemassa pois kun joku nappaa kädestäni.oliko se joonas?oliko se aleksi? Käännyin ympäri kunnes heräsin."Taasko näitä unia" sanon käheästi.Menen alakertaan ja pudotan melkein leukani lattiaan."Aleksi?" Huudan ja pyyhin silmiäni.Aleksi oli kadonnut."Eli nään sit jo harhoja siitä,kiva" sanon kun aleksi katosi.Yhtäkkiä joku nappaa minusta kiinni.se oli tyttöystäväni Alisa."Mitäs sä täälä yksin puhut?" Alisa kysyy."Vai taasko harhoja?" Alisa kysyy.Lasken päätäni alemmas koska harhojahan taas mutta tällä kertaa aleksista vaikka yleensä ne tulee nöpöstä tai joistain ihme varjoista."No voi herran jestas,pitäskö sun mennä jo lääkäriin?" Alisa sanoo."Alisa?"Sanon allapäin."No,ooks ok,sä melkee itket?" Alisa kysyy."Meidän pitää eroo" sanon."Mitä!? Ai taasko sul on ikävä sitä helvetin minnaa?!" Alisa huutaa kurkku suorana ja lähtee makuu huoneeseen.Ei menekkään kuin vain 26 minuuttia niin Alisa astuu ulos tavaroidensa kanssa."Joo arvasin että ei tästä mitään tule!" Alisa huutaa ja lähtee ulos.Rupesin tekemään aamu toimia kun ei mene kauaakaan nii minulle tulee viesti Alisalta.
Alisa:Löysin heti paremman ku sinä,tosin olit mukava mut tää mukavempi.hyvää loppu elämää ja paskaa tuuria sille sun pili pali bändille🙄
Minä katsoin viestiä kuin en olisi ikinä nähnyt iloa.Masenti koko aamun kunnes Aleksi soitti.
A:Hei,onks sul tänää menoo ja onks Alisa kotona?
Minä:Ei oo mitää ja erottii just Alisan kaa ja se lähti.
A:Aa no harmi miks erositte?
Minä:No oli ikävä Minnaa mut Voiks tulla käymää täälä kun mul ois asiaa.
A:okei ja voin tulla mut haittaaks jos Kiia(Aleksin kummityttö) tulee mukaan?
Minä: ei tietenkää :)Sori ku tuli tosi lyhyt nyt tänää nii en oikee kerenny.
400 sanaa
YOU ARE READING
Nileksi~Niko vilhelm & Aleksi kaunisvesi
Fanfiction⚠️Itsetuhoisuutta,itsemurhaa,kiroilua,kirjoitusvirheitä,smuuttia,seksuaalista ahdistelua⚠️