"Sä tykkäät musta vai mitä?"

95 9 1
                                    

Aleksi

Alamme katsoa elokuvaa. Kun aloitamme elokuvan alan heti halaamaan nikoa koska hän oli lämmin."No en mä noin lämmin oo" Niko sanoo kun halaan häntä."Kyllä oot,ja mulla on kylmä" Sanon.

Niko

Katsoimme rauhassa vain titaniccia kunnes kuulen jotain tuhinaa. Katson alaspäin ja nään kun tuo söpö musta tukkainen pörröpää oli nukahtanut syliini. Se oli ihana tunne. Katsoin elokuvaa sitten yksin tuo mies sylissäni nukkuen.Menee noin tunti kun kuulen Aleksin heräävän."Huomenta unikeko" Sanon tuolle kun hän herää."No huomenta ja sori jos sua häiritti et nukuin ku en saanu unta viime yönä ku ajattelin liikaa" Aleksi sanoo."Ei se häirinny,se oli vaa söpöö ku tuhisit siinä" Vastaan. Aleksi punastuu."Ai niinkö?" Aleksi sanoo ja hieroo niskaansa."Joo mut katottaisko tää nyt loppuu" sanon hassuuntuneesti."Aa joo" Aleksi vastaa ja kietoutuu uudellee ympärilleni."Et sit kuitenkaa nuku koko ajan jos taas nukahat,ei tää niin tylsä oo" Sanon huvittuneesti."Joo joo" aleksi sanoo nauraen.Elokuvan jälkeen käyn nopeasti vessassa hoitamassa tarpeeni.Mutta sillä välin Aleksi oli menny makuuhuoneeseen, en tiedä miksi.Kun tulen vessasta niin ale jo huutaa minua."Niko,tuu tänne" Aleksi huutaa makkarista.Kun saavun makuuhuoneeseen aleksi on jo sängyllä odottamassa."Ekkö sä haluu iltapalaa?" Kysyn hämmentyneenä."Ei oo nyt nälkä mut niko..."Aleksi sanoo."No,mitä?" Vastaan."Mun pitäis kertoo sulle yhestä asiasta..." Aleksi sanoo vähän ujona."No mitä?" Vastaan taas."Mä tiiän et teille pitäis aina kertoo heti jos on joku ja kerrotaan kaikki koko bändille..." Aleksi sanoo melkein itkien ja jännittyneesti."Joo,miten nii?" Vastaan vähän miettien mitä hän ei ole sanonut."No siis ku sanoin et ajattelin liikaa viime yönä ja en saanu sit unta..." Aleksi sanoo."Niin?" Vastaan."Ajattelin sua koska tää vähä päälle vuos täs bändis on tuntunu jotenki kiihottavalta sun kaa ja..." Aleksi kerkeää sanoa ennenkuin suutelen häntä."Sä tykkäät musta vai mitä?" Kysyn tietävästi."No joo mutta en oo halunnu sanoi sitä ikinä kellekkää" Aleksi sanoo ja alkaa itkeä.Nappaan tämän pojan halaukseen."Mut tiiäks mitä..." Sanon hänelle."No"Aleksi sanoo ja irrottuu otteesta."Mäki rakastan sua" Sanon tälle hymyillen."A-ai oikeesti?!" Aleksi sanoo shokkaantuneena."Joo"Vastaan pää alhaalla."En oo halunnu  sanoo vaa tätä kellekkää ja mun vanhemmat vihais mua jos sanoisin että en oo hetero ja musta tuntuu et oon Pan-sexual.Mä en haluu et tää ahistaa mua!" Aleksi sanoo.Nappaan tämän taas halaukseen."No jos pidettäis tää salassa viel pojilta ja muilta." Ehdotan."No joo mut mitä me niinku tehää nyt?Ollaanks me siis sala suhtees vai mitä?" Aleksi kysyy."No voidaan olla vielä sala suhtees jos se sulle käy" Vastaan.Aloimme sitten seurustella tosin salasuhteessa mutta kyllä tämä vielä kerrotaisiin pojille. "Mut tuuha nukkumaan nyt ku ei tartte niin paljoo ajatella" sanon Aleksille hymyillen.Sitten tämä musta tukkainen pörröpää taas käpertyi minuun kiinni ja rupesi tuhisemaan.

2.Lokakuuta 2021

Kun heräsimme,Lähdimme kohti keittiötä."Mitä haluut syyä?" Kysyn Aleksilta."No leipä ois iha nice"Aleksi vastaa."Okei,teen sulle leivän" vastaan."Voiks tuua sen sit tänne olkkarii ku en jaksa kävellä ku väsyttää ja en oo syöny?" Aleksi kysyy."no mites sä sit siihen kävelit?" Kysyn nautaen."No tänne meni loput voimat!" Aleksi vastaa kikattaen.hetken päästä olin tehynyt leivän ja menin Aleksin luokse."Hei mis se leipä on?" Aleksi kysyy.Minä vain irvistän ja nostan aleksin syliini."Se on tuol pöydäs mihin vien sut jos et kävele."Vastaan."No voiha vittu" Aleksi vastaa nauraen.Nauratan tätä enemmän joten alan kutittaa häntä samalla kun kannan häntä."Hei lopeta!"Alekii nauraa."En jos et kävele" vastaan nauraen."noku en jaksa kävellä" Aleksi vastaa nauraen."No sit en lopeta" vastaan." No voi vittuh!" Aleksi nauraa.pian saavummekin jo pöydän ääreen ja Aleksi alkaa syödä."Et enää ikinä kutita mua tollee" Aleksi sanoo."No en jos tottelet" Vastaan Tuon kysymykseen."No voiha whiddu" Aleksi vastaa.

Täs taas uus osa ja tänää yritän tehä 1000 sanan osanki mut täs nyt tää

634 sanaa

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 13, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Nileksi~Niko vilhelm & Aleksi kaunisvesiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum