Chapter-13

6.5K 462 9
                                    

"soo...."

အျပင္​ထြက္​ရန္​ျပင္​​ေနတဲ့soo..​ေျခလွမ္​း​ေတြရပ္​တန္​႔သြားခဲ့ရတယ္​

တၿပိဳင္​ထဲမွာပဲ..sooႏွလံုးခုန္​သံ​ေတြျမန္​လာၿပီးကိုယ္​့ႏွလံုးခုန္​သံကိုယ္​ျပန္​ုၾကားႏိုင္​​ေလာက္​​ေအာင္​ပတ္​၀န္​းက်င္​ကတိတ္​ဆိတ္​သြားတယ္​လို႔ခံစားလိုက္​ရတယ္​.....

sooပါး​ေလး​ေတြလည္​းအခု​ေလာက္​ဆိုစ​ေတာ္​ဘယ္​ရီသီး​ေလး​ေတြလိုျဖစ္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ......

တကိုယ္​လံုးက႐ွိသမွ်အပူ​ေတြထႂကြလာသလိုတကိုယ္​လံုး႐ွိန္​းတိန္​းတိန္​းနဲ႔....ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​sooဒီ​ေနရာက​ေနအ​ေငြ႔ျပန္​​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြားခ်င္​တယ္​.....

soo' pov-"ဟင္​...oppa ႏိုး​ေနတာလား..ငါ​ေျပာတာ​ေတြ...ငါလုပ္​လိုက္​တာ​ေတြမ်ား........(︺︹︺)......arrrr!!!...႐ွက္​လိုက္​တာ......"

" soo....."

kai အိပ္​ရာက​ေနထၿပီးsooနားကို​ေလွ်ာက္​သြားလိုက္​တယ္​....ၿပီး​ေတာ့sooပုခံုး​ေလးကိုဆြဲလႇည္​့လိုက္​ၿပီး.......

" soo....."

" na...nae...op..oppa....ႏိုးလာၿပီလား...

ommonyi...က​ေတာ့အလုပ္​႐ွိလို႔...အ..အျပင္​ထြ...ထြက္​သြားတယ္​.."

"" soo...​ေစာနက​ေျပာတာ​ေတြကတကယ္​လား...ဟင္​???..."

" na..nae???..op..oppa..ဘာကို​ေျပာ..​ေျပာတာလဲ..."

"အခုမွဘာမသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနတာလဲ....ကိုယ္​ကsoo၀င္​လာထဲကႏိုး​ေနတာ....soo​ေျပာ​ေနတာ​ေတြအကုန္​ၾကားတယ္​...sooကိုယ္​့ကို......"

kaiစကား​ေတာင္​မဆံုးလိုက္​ဘူး...sooက..

"oppa...so....soo.သြား​ေတာ့မယ္​...."

sooလည္​း​ေျပာၿပီးတာနဲ႔လွည္​့ထြက္​လိုက္​တယ္​....kai​ေ႐ွ႕မွာsooဆက္​မ​ေနခ်င္​​ေတာ့ဘူး....႐ွက္​လြန္​းလို႔အ​ေငြ႔ျပန္​ခ်င္​​ေနၿပီ......

sooထြက္​သြားဖို႔လုပ္​​ေပမယ္​့မ​ေအာင္​ျမင္​လိုက္​ဘူး....kaiကsooလက္​ကိုဆြဲၿပီးဖက္​ထားလိုက္​တာကိုး....

"op..oppa...ဘာလုပ္​တာလဲ..."

soo​ေမးလည္​း​ေမး႐ုန္​းလဲ႐ုန္​း​ေနတယ္​...

Love that I know lateWhere stories live. Discover now