Ma intalnesc cu Alex si vorbim de diferite chesti .Orele trec repede iar eu plec acasa. Ajung acasa si fac un dus pentru ca era ora 15:30 si ma pun sa imi fac de mancare deoarece mama era la lucru. Imi fac cartofii prajiti si dupa ce ii termin aud cum imi suna telefonul.Era cineva cu un numar pe care nu il cunosc . Raspund si aud o voce barbateasca. Era Nick. Eu ii spun:
- Ce vrei si de unde ai numarul meu? Intreb destul de nervoasa .
-Il am de la Alex si vream sa te intreb daca vi in club cu noi.spune el
-Nenorocitul !Il omor! Si da merg .
-Gata nu ii fa nimic pentru ca eu l-am luat cu forta de la el din telefon.
- Ti-am mai spus sa ma lasi in pace de 100 de ori iar daca nu imi da-i pace te omor cu mana mea.
-Dar intelege ca te plac !
-Eu nu te plac asa ca lasa-ma!
-Ok , ne vedem diseara frumoaso.
- Dute dracu' de curvar!
-Pa!
Și....i-am închis telefonul în nas.Merg să-mi fac duș,și după mă îmbrac.Termin dușul,și îmi i-au o pereche de pantaloni scurți turcoaz,un maieu alb,imi las parul pe spate,imi i-auo pereche de papuci cu toc turcoaz.Mă duc la masina si pornesc catre club.Ma intalnesc cu Joe.
-Hey!
-Hey!Ce faci?spun eu
-Păi te căutam.
-Serios!?Pe mine?
-Da!De ce?
- Pai vroiam sa te vad si sa iti fac asta.
Dintr-odata ma saruta pe buze si eu fug cat de repede pot. In 5 minute ajung acasa . Ma las pe usa in jos si stau asa cam 5 minute .Dintr-o data aud cum suna cineva la usa .Deschid si vad ca este Joe.
- Ce vrei ? Intreb eu plangand
- Vreau sa imi cer scuze.
- Imi faci asta si iti mai ceri si scuze ? Cum poti avea tupeul asta ? Pleaca nu vreau sa te mai vad in fata mea ,nenorocitule!
Joe pleca suparat iar eu imi dau seama doar dupa 5minute ce am facut asa ca ple sa il caut la club dar nu era acolo asa ca am decis sa merg la el acasa. In sfarsit l-am gasit.Era in bucatarie cu o sticla de vodka langa el bauta pe jumatate .
- Hey ! Scuze ca m- am compotrat asa .
-Hey !Nu-i nimic daca tu nu ma iubesti.
-Ba te iubesc dar nu vream sa se intample chiar acolo.
-Ok ne vedem maine .
-Pa!
-Pa !
Am ajuns acasa si m-am pus in pat iar dupa 10-15 minute am adormit.