Fóka

18 2 1
                                    

Köszönöm a kihívást Haccy_Nacte_Anna!Szóval 20 tény rólam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Köszönöm a kihívást Haccy_Nacte_Anna!
Szóval 20 tény rólam.. azt nem mondja a szabályzat, hogy érdekesnek is kéne lennie lol

1. Szinte biztos, hogy nem fogok tudni 20 embert kihívni a végén.

2. Nem fogom ezért megcsinálni a büntetést, mert egy ilyen lázadó tinédzser vagyok lol

3. Már nem nagyon használom a wattpadot.

4. Tervezem megváltoztatni a felhasználónevem, de még nincs konkrét elképzelésem, hogy mire.

5. Éppen gyertyát öntök (vagyis most épp várom, hogy felolvadjon a viasz) mialatt ezt írom.

6. Este kilenc óra van, amikor ezt írom.

7. Kb nyolcszor láttam a newsies musicalt, kb nyolc különböző felvételben.

8. Nem tudom, hogy az előző ténytől cringe-nek számítok e, de nem is érdekel.

9. Szeretek viszonylag random karakterekről lgbtq headcanonokat készíteni, részben, mert mondjuk magamat látom bennük, részben meg azért, hogy kiakasszam a homofób/transzfób rajongóit az adott dolognak/karakternek.

10. Azóta, hogy az ötödik tényt írtam, rég felolvadt a viasz.

11. Nem tudom, hogy fogok kiszedni a gyertyát a formából, amibe öntöm. Erre nem igazán gondoltam, amikor elkezdtem.

12. Nem vagyok valami jó történelemből.

13. Nem olyan rég elkezdtem hallgatni a The Magnus Archives podcastot és szerintem nagyon jó.

14. Nem hiszem, hogy túl sokan elolvassák ezt az összes tényt, amit írok.

15. Nem láttam a squid game-et (még)

16. Általában nem fejezem be amit elkezdek. Legyen az akár valami kézműves dolog, írás, rajz, sorozat..

17. Nemrég tudtam megy, hogy Kosztolányi írt nacionalista cikkeket (ráadásul név nélkül! Wtf) és többé-kevésbé egy világ tört össze bennem.

18. Szeretem az irodalmat, habár inkább csak "fun fact-eket" tudok, mint használható tényeket.

19. Nem tartom magam türelmes embernek, de mások szerint az vagyok.

20. Örülök, hogy nem kell több tényt írnom.

A kihívottjaim pedig:
Őszintén szólva nem akarok senkit zavarni azzal, hogy megjelölöm, úgyhogy aki akarja, csinálja meg! (A legtöbb ember, akivel kölcsönösen követjük egymást, vagy szinte teljesen inaktív, vagy valószínűleg hülyeségnek tartja ezeket a kihívásokat, szóval nem akarok feleslegesen megjelölni embereket)

(Kicsit nem a kihíváshoz kapcsolódó dolog, de amúgy, ha van ötlet/kívánság, hogy miről írjak, légyszi ne tartsátok vissza! Viszonylagos alkotói válságban vagyok jelenleg, főleg az írás terén, úgyhogy minden ötlet jól jön.)

kihívások meg satöbbiWhere stories live. Discover now