Şu ikilinin Lisa'ya olan yüzsüzlüğü niye abartılmıyor?O kadar koreografi yapımında yer almasına rağmen ilk kez Lisa'nın solosu sayesinde Mama gibi önemli bir ödül töreninde ödül alması ve Lisa'ya teşekkür bile etmemesi.
Şimdi salak saçma yorumlar yapmayın diye söylüyorum Lisa koreografi yapımında vardı, yani o da yardımcı oldu.
Ayrıca popüleriteyi Money den bulunca her yerde sergilemesi de ayrı bir acizlik. Lee Jung Lisa'nın sergilemediği kadar Money- ah pardon LİSA'NIN MONEY SERGİLEDİĞİ BİR YER Mİ VAR!?
Lisa, Money için promo alamazken bu kızın programlara çıkıp dansını yapması kadar rezilce bir şey yok.
Ya bu kız Lisa'nın yengeç dansını bile kopyaladı amk. Lisa üzerinden prim kasmaya çalıştığı aşırı belli.
Lisa'nın saçını pembe yaptığı zaman pembe peruk takıp post atması peki..
Programlarda Lisa gibi davranıp, Lisa'nın ekmeğini yiyip teşekkür etmemek cidden tam bir iki yüzlülük.
Kimin ne olduğu aşırı belli.
Gelelim güllü ablamızın rezilliğine👋🏻
O fotoğrafta güllü ablamız Knowing Brothers adlı programdaydı ve Lisa'nın platformu kalkmadığı forever young performansından bahsediyordu.
Güllü ablamız orda güya Lisa'nın o sırada yaptığı hareketleri taklit etti. Ve asıl rezillik şimdi başlıyor.
Sanki bütün olanları gözüyle görmüş gibi davranıp, dans ediyor değil mi? Şimdi olay anını fancam üzerinden bakalım.
Eğer olay anına bakarsanız güllünün Lisa'nın olduğu yere bir kere bile bakmadığını ve o anı görmediğini anlarsınız.
Lisa'nın dansını bir kere bile bozmadığı veya etrafa tuhaf tuhaf bakmadığı zaten ortada.
Yalancılık yapıp komik olduğunu düşünen güllü yüzünden idolüm profesyonel olmamak ile suçlandı ve bu yüzden linç yedi.
Profesyonel olmayıp şakraban gibi salak saçma hikayeler uydurup, oynayan ve bu şakrabanlığı yüzünden grup arkadaşını linçleten kişi ortada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flopsé, Cemile Fanlarını Ağlatıyoruz
Ngẫu nhiêniçerde gülleri, cemileleri ve göz kırpmalarını sikiyoruz gel