🍁

14 0 0
                                    

Wooyoung uyandığında saate baktığı gibi hazırlanmaya başladı çünkü okula geç kalmıştı.Hazırlandıktan sonra koşa koşa okula geldi ve istemesede san ın yanına oturdu.San ona notları verdi ve şöyle dedi "Bunlar senin için" sonrasında gülümsedi.Wooyoung şaşırdı ve "Teşekkürler ama kendimde yazabilirdim" diyerek cevap verdi.Tüm dersler bittikten sonra wooyoung öğretmenle bir konu hakkında konuşmasının ardından san yanına geldi ve "Bugün gidiyor muyuz?" diye sordu wooyoung şöyle cevap verdi "Dün işim olduğunu söylemiştim?" san yüzünü düşürdü ve "Ders çalışırız diye düşünmüştüm" dedi wooyoung işten derse vakit bulamadığı için kabul edebileceğini düşündü ve teklifini kabul etti eve gittiğinde hazırlanırken içinden ~neden kabul ettim ki onun teklifini? ~ gibi şeyler konuşmaya başladı kendi kendine.

☆☆☆☆☆☆☆

Kütüphaneye geldiler ve wooyoung ders çalışırken san sadece onu izliyordu arada çaktırmadan fotoğraflarını çekiyordu sanırım ondan hoşlanmaya başlıyordu.Bir kaç saat geçtikten sonra dışarı çıktılar ve eve doğru yürümeye başladılar wooyoung San a şöyle dedi "Teşekkürler" san "Ne için? " dedikten sonra wooyoung "Herşey için" diye cevapladı.San wooyoung un her davranışına her zerresine o kadar aşık olmuştu ki wooyoung un yanında daha farklı davranmaya başlıyordu tabi wooyoung da azda olsa ısınmaya başlamıştı.San wooyoungu evine bıraktıktan sonra kendi evine gitti.

☆☆☆☆☆☆☆

Sonraki bir kaç gün wooyoung okula gelmedi San gittikçe endişeleniyor arasa bile ulaşamıyordu.Onun evine gitmeye karar verdi ve okul çıkışı evine geldi wooyoung evde de yoktu.Peki ya nerdeydi? Wooyoung bir kaç gün ek işlere giderek san için hediye parası çıkarmıştı san tam gidecekken wooyoungun geldiğini gördü ve koşarak sarıldı.San "Hey iyi misin, bir şey olmadı değil mi? dedi wooyoung ise " Evet iyiyim bir şey olmadı da sanki gerektiğinden samimiyiz" dedi ve çekildi.San "Ahh çok pardon bir daha olmaz" dedi. Wooyoung evin kapısını açtı ve kapıyı tuttu "Girecek misin?" dedi san'a san ise "Olur" dedikten sonra girdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin