Un mojito si un pahar cu vin

1 1 0
                                    

~Un mojito,te rog.spun si imi scot telefonul asezandu-l pe bar.
~Imediat.spune barmanul in timp ce se intoarce spre frigider.
~Nu-mi pune multa gheata.Mersi.zic cu ochii in telefon.
~Ti-o fi frica sa nu racesti,asa-i?se aude o voce amuzata in spatele meu.
Blondul cu un zambet sarcastic in coltul gurii se apropie de mine si se aseaza pe scaunul din stanga mea.
~Sunt Jordan.spune,iar eu il ignor.Iar tu esti...ma intreaba,dar i-o tai scurt.
~Neinteresata.spun si imi trag mai aproape paharul tocmai pus de barman pe bar.
~Oh,rea!Imi place.spune si isi pune o mana pe umarul meu.Ia zi,care e numele acestui inger cazut pe Pamant?
~Ia mana de pe mine!spun plictisita si cu ma incrunt usor.
~OK,Ia mana de pe mine. Stai in zona?
Am prins ideea.Haios,dar nu amuzant.
~Uite ce e,blondutule. N-am chef de legat prietenii intr-un bar de cartier,asa ca te rog sa ma scutesti. Multumesc.spun zambind si ridicand paharul in semn de toast.
~Chiar,ce te aduce pe tine, o frumoasa domnisoara,singura,intr-un loc atat de prapadit?Un pahar cu vin rosu,sec,te rog. Si o apa minerala.ii zice barmanului si se intoarce spre mine.Deci?
~OK,uite cum facem. Iti zic numele meu, dar dupa ma lasi in pace.Ne-am inteles?spun si intind mana spre el.
Imi apuca mana destul de ferm,si imi arunca un "OK".
~Jass.spun si beau ce a mai ramas in pahar. Pastreaza restul.ii spun barmanului,luandu-mi telefonul si rucsacul. Ma indrept spre usa si aud din spate cum vocea puternica a lui Jordan imi rosteste numele.
~Jass,mi-a parut bine!
Ridic degetul mare,in semn de OK si imi continui drumul.

------------------------------------

Bag cheia in broasca si rasucesc. Latratul Bellei ma intampina inca dinainte de a intra in casa. Deschid usa si pufosenia imi sare in brate.
~Hei,micuto,ce ai facut azi?spun si imi arunc privirea prin camera. Bineinteles,se putea?zic cu frustrare in voce si ma duc sa strang puful lasat de jucariile ei.
E o nazbatie de catel,dar o iubesc mai mult decat ma iubesc pe mine.
Ma duc in baie si ma spal pe fata. Inca o zi in care nu am facut nimic productiv.Super!
Ma asez pe canapea si iau punga de chipsuri desfacuta de pe masa si mananc cat timp butonez telefonul.Bella se aseaza pe piciorele mele si se uita cu ochi rugatori la mine.Ii dau si ei un chips si dupa strang punga si o pun pe masa.
Soneria usii suna si tresar. Ma uit la ceas, ora 2 si jumatate. Se pare ca am atipit. Ma duc spre usa si ma uit pe vizor,curioasa sa vad cine ar veni la ora asta a noptii.
Josh,fratele meu si Maya,iubita acestuia stau in fata usii.Descui usa si o deschid,apoi ma asez pe canapea.
~Hei,Karla,ce faci?ma intreaba Josh cu zambetul cat toata fata.
~Vanez caprioare prin padure. Dormeam,ceea ce normal ar fi trebuit sa faceti si voi.spun cu telefonul in mana.
~Irascibilo!spune Maya si se aseaza langa mine.
~Asta-s eu.zic si ma uit la ei.Scopul si durata vizitei?spun scurt.
~Voiam sa te intrebam daca ai vrea sa mergi cu noi in weekend la munte.Imi spune fratele meu,iar eu imi dau ochii peste cap.
~Si nu puteai da un mesaj?S-au inventat telefoanele, invechitule!spun zic si incepe sa zambeasca.
~Deci?ma intreaba roscata de langa mine.
~Va anunt maine,acum vreau sa dorm.spun si ma ridic de pe canapea.
~Bine,somn usor. spune Josh si se duce spre usa.Vii maine la noi?
~Nu stiu. spun si le inchid usa.O iau pe Bella si ma duc in dormitor. Ma dezbrac si ma asez in pat.

---------------------------------------
~Alarma nenorocita.Job nenorocit. Ce porcarie.zic frustrata si inchid alarma telefonului. E ora 4 si jumatate. Ma ridic din pat si ma duc la baie,unde ma spal pe fata. Imi iau blugii si hanoracul si ii pun hamul si lesa Bellei. O dau o tura de bloc,apoi intru si ii pun mancare.Imi iau rucsacul si ies din apartament. Intru in lift si apas pe "0".
Mai am 5 minute ca sa ajung la pravalia unde lucrez. Bine ca-i aproape.

----------------------------------------

~O apa minerala,va rog. Vocea din fata geamului imi strapunge urechile.
~Sigur.zic si inmanez sticla cu apa blondului de la bar.
~Jass?Aici lucrezi?Ma intreaba acesta mirat.
~Surprins?il intreb si imi continui treaba.
~Oarecum,ce faci?Esti bine?ma intreaba.
~Karla!strigatul sefului ma face sa tresar.
~Buna ziua.spun si ma uit spre persoana care imi asigura traiul,practic.
~Karla?intreaba confuz Jordan.Parca te numeai Jass.spune confuz.
~Uite,am putina treaba. Ne mai auzim.ii zic si ii fac semn sa plece.Acesta mustaceste si pleaca...dezamagit?In fine.
~Ce vrea sa insemne asta?Stocul a iesit pe minus cu un sfert din salariul tau. Ce s-a intamplat,imi poti explica si mie?Rage nervos seful meu.
~E-eu,eu chiar nu stiu cum de s-a putut intampla asa ceva. I-imi pare tare rau. N-nu stiu ce as putea face ca sa indrept lucrurile.zic fastacindu-ma.
~Oh,iti zic eu ce o sa faci. Sau mai degraba ce o sa fac eu. O sa iti opresc din salariu exact cat e lipsa,iar imediat ce iti gasesc inlocuitor,esti concediata!Spune seful,tipand ultima parte ce imi suna acum prin minte.
~D-dar nu se poate. Lucrez la dumneavoastra de doi ani,niciodata nu s-a intamplat asta. Domnule,va rog!Am chirie de platit!Va implor!spun abtinandu-ma sa nu izbucnesc in plans.Va rog!
~Ghinion. Nu-mi pasa. Acum inapoi la munca. Pune mana si aseaza marfa asta pe raft ca zici ca a trecut o tornada pe aici.spune si pleaca.
Nu-mi vine sa cred asa ceva. Imi vine sa urlu,sa sparg,sa rup.

-----------------------------------------
Intru in bloc de abia tinandu-ma pe picioare.Astept liftul,moment in care usa blocului se deschide. Nu ma obosesc sa ma uit cine a intrat. Putin imi pasa.Dar persoana respectiva incepe sa vorbeasca,moment in care imi dau ochii peste cap.
~Jass!Sau mai bine zis,Karla.Nu-mi zice ca aici locuiesti!spune si imi deschide usa la lift.
~Tipule,ma urmaresti?Intai la munca,acum acasa.Esti mai mult decat dubios.zic si ma sprijin de peretele liftului.Apasa pe "9" si ma uit mirata la el.De unde stii si etajul la care stau?!zic revoltata.
~Umh...si eu stau aici.La acest etaj.
Imi dau ochii peste cap si imi sprijin capul de perete.
~Super.zic sarcastica.
~De ce m-ai mintit in legatura cu numele tau?ma intreaba in timp ce deschide usa sa iesim din lift. 
~Jordan. Nu pot...sa respir...bine.spun,iar in urmatoarea secunda ma dezechilibrez si ma astept ca cimentul rece al holului sa imi ofere o imbratisare,insa nu se intampla asta.Jordan ma prinde si ma duce pe brate.Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este ca m-a asezat pe canapea...
--------------------------------

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 15, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Vindeca-mi SufletulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum