Bölüm 7

1K 94 36
                                    

Büyük olan siyah saçlının belini kavramıştı.Gözleri hemen küçüğün kırmızı dudaklarına kaydı,onlar çok güzeldi.İkisininde dudakları bir anda birleşti,gece kendini akışına birakmıştı.Artık odayı zevk sesleri dolduruyordu...

Son..

"Bu nasıl son amına"

"Senin seçtiğin film anca böyle olur"

"Çok biliyorsan sen seç!"

"Bak cüce bana bağırma senin dudağına pis yapışırım ha"

"sie yavşak"

"Vercenmi?"

"Neyi"

"Götünü amk götünü"

"hyr chan uslu ol"

"E ben buraya niye geldim"

"evet niye geldin şimdi siktir git"

Chan changbin'in sinirli bakışlarının ardından fatih sultan mehmetin kılıcı kadar boyu olan'ın üzerine atladi.Changbin chanın altında garip bakışlar atıyordu.Changbin chanın nefesini yüzünde hissediyordu.Ve oldukça etkileniyordu.Hayatında ilk defa bu kadar gerilmişti sanırım.Chan yavaşça dudaklarını changbinin dudaklarına yaklaştırdı ,ve kapı sesi...

"Lan orospu changbin açsana kapiyi götüm dondu"

yavşak hyunjin...


Düz yazi yazamiom aq
medya❤️ben

bu foto niye bu kadar güzelbu arada multi shipper olduğum için bu ara hyunsung aşiri hoş gelmeye başladi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu foto niye bu kadar güzel
bu arada multi shipper olduğum için
bu ara hyunsung aşiri hoş gelmeye başladi.
Bence ilişkileri aşırı komik olurdu belki bunun üzerine bir fic yazarim emin değilim.
sizce yazsam okunurmu?
bu arada benim yoonmin ficlerim hiç tutmuyor yeni bir fic yazicam belki tutar zaten taslakta yayinlanması gereken bir sürü fic var.
Hyunlix bile var ilk onu yayinlicam bugün o fici okudum ve kurgusu çok hoşuma gitti.
Muhtemelen uyku sersemi yazmışım hep çünkü çok yazim yanlışı vardı.
neyse kisa bilgilendirme bitti bb..

  Fake Lover•BinChan•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin