Paseam cu incredere in biroul stimabilului domn Malik.
Casting-ul pe care aveam sa il dau, imi provoca dureri de cap si mii de emotii in corp. Viitorul meu depindea de slujba asta, aveam nevoie de slujba asta, aveam nevoie de suma mare pe care o primeam lunar pentru munca pe care aveam sa o fac. Evident, doar daca slujba imi revenea mie.
Biroul dansului era cu mult mai mare decat intreg apartamentul in care locuiam. Marmura de sub picioarele mele era bine lustruita si puteai observa de la sute de metri, ca era o marmura scumpa. Canapelele de pe ambele parti ale incaperii erau albe si se blenduiau perfect cu biroul negru din fata imensului geam, care iti punea la dispozitie o superba imagine a L.A-ului.
Inchid usa din sticla care era complet fara urma de degete, rostindu-mi numele pentru a-si da seama ca eram deja in incapere:
- Abigail Stone. Rostesc incet, asteptand sa primesc un raspuns repede. Aveam nevoie sa ma asez undeva, picioarele-mi urlau de durere.
Domnul Malik era un conducator a unui intreg imperiu imobiliar. La varsta de 40 de ani reusise deja sa aiba zeci de firme imprastiate peste tot in America, si reusise sa aiba sute de realizari.
- Erm, da. Ia loc. Spune, rotindu-si scaunul dinspre geam, spre birou pentru a putea conversa. Varsta, nume complet, m-ar interesa si fisa medicala, iar apoi discutam despre celelalte.
- Abigail Marie Stone, 18 ani, iar fisa mea medicala nu are imprimata nici un fel de boala sau problema scrisa.
- 18 ani, zici?
- Da... Raspund cu frica, probabil varsta mea il va face sa spuna nu. Urgh.
- Bun venit in interiorul firmei Malik's imobils. Esti angajata, poti incepe de maine?
- M-ati angajat? Ma scuzati, dar nu va intereseaza studiile sau pregatirea mea? Deobicei angajatii care incep in acest mod, sunt concediati o data cu prima ocazie.
- Unde ati citit asta, domnisoara Stone? Cumva in revista 'Cum sa obtii slujba dorita'? Esti angajata, de ce ai mai avea nevoie?
- De cateva intrebari din partea dumneavoastra?
- Cum doriti, domnisoara Stone. Credeti ca sunteti pregatita pentru aceasta slujba? Studiile v-ar impiedica sa acceptati un contract pe cativa ani cu aceasta firma? Probabil familia sau iubitul ar fii un alt factor care sa va faca sa renuntati?
- Momentan facultatea la care vreau sa aplic este destul de scumpa, deci probabil nu. Iubitul meu a ales sa plece in Italia in urma cu 2 ani, iar erm, familia mea prefera sa se ascunda de mine. Replic printr-un zambet fals, reamintindu-mi de familie.
- Atunci sunteti angajata! Incepeti de maine, la ora 9:30 imi prefer cafeaua cu lapte sa fie calda pe birou, iar actele sa fie aranjate alfabetic.
- Alfabetic. Repet, iesind din incapere. Deabia asteptam sa imi prezint zambetul de invingatoare in fata celorlalte 20 de fete care inca asteptau.
Postul acesta de asistenta a domnului Malik ma va ajuta sa imi platesc manualele si toate costurile suplimentare pe care primul an de facultate mi le va cere.
Facultatea de drept. Tot ceea ce imi doresc, poarta care ma va scoate din viata aceasta saraca. Stiu ca va trebui sa muncesc mult, dar, deabia astept sa imi vand micul apartament si sa ma mut intr-o casa cu doua etaje.
Infig cheia in clanta usii, inchizand-o in urma mea. Imi descalt pantofii cu toc pe care i-am cumparat special pentru acest interviu, imi desfac cativa nasturi ale camasii albe pe care o purtam, apoi desfacandu-mi parul din cocul ce imi provocase dureri de cap.
Aproape ignor mesajele de pe telefon ale celor care se ocupau de intretinere si toate cele, trantindu-ma in pat, si adormind instantaneu.
_________________________
Acesta este primul capitol al cartii, sper sa va placa!
Multumesc @pinkberry320 pentru coperta. O ador :)
CITEȘTI
The poison of the Devil
FanfictionCe se intampla cand ai o dragoste pe interes? Cand iti vinzi doi ani din viata unui barbat mult mai mare decat tine, doar pentru ati permite sa intri pe 'portile Raiului', facultatea? Si ce se intampla cand baiatul mai tanar al partenerului tau...