≈ 0. ep - předmluva ≈

955 37 48
                                    

Zdravím!!!
Hrozně rád vás vítám u nové fanfikce/knihy! (Toto píšu, když je 'I just love you' v procesu)

Což mi připomíná...pokud jste moji knihu IJLY/I just love you nečetli, určitě ji běžte aspoň omrknout, je to také má první kniha.

___________________________________________

Pro lidi co nečetli "popis", zde ho máte:

Podnázev: whitch am addictied to
*
Třída má nového žáka, který je pro Wilbura něčím jiný a pozoruhodný. Cítí pocity, které nikdy necítil a není si jist proč. Jedno mu ale bylo jasné. Ten kluk je jako jeho droga, na které nejde zbavit závislosti.
*
CZ TNTduo / Quackbur fanfikce
*
Zdravím, ušáčci!!! Pro ty co mě znají z mé předchozí knihy s názvem 'I just love you', tak vás tu znovu moc rád vidím! Dokonce si z vás i některé pamatuji, hlavně ty, kteří byli aktivní v komentářích a tak dále...a pro ty co mě ještě neznají, doufám, že si užijete tuto knihu.

Konec popisku. Většina z těch věcí je zmíněná i níže, ale i tak, y'know.

___________________________________________

• Nu, úplně prvně chci říci, že je tu hodně, ale že fakt hodně kontentu, který může být někomu nekomfortní: homofobie, vulgarismy, vražda, sebepoškozování, domácí násilí a dále.

Takže pokud je vám tento typ knih/kontentu nepříjemný, nebo vám z něho není dobře, pro zachování vaší pohody, nečtěte to. Pro vaše dobro.

• V tuto chvíli jsou Quackity i Wilbur v pořádku s přáním fanfikcí a shipovánim. Pokud by se cokoliv změnilo, knihu odstraním, není problém.

• Nejspíše budou kapitoly většinou ve Wilburově úhlu pohledu. Nejsem si tím ale úplně jistý, takže pokud postnu kapitolu z POV Quackityho, nebo někoho jiného, tak se nedivte.

• Pokud by jste měli něco na srdci, určitě se můžete vyjádřit v komentářích, nebo pokud máte nějakou otázku ohledně příběhu, tak se určitě zeptejte. Moc rád vám odpovím. Všechny komentáře zůstanou, dokud je to okay. Pokud bude nějaký komentář, který obsahuje něco co není úplně..."dobré", smažu ho/stáhnu ho.


• Nejsou to ani C! ani CC!. Jsou to OOC!.


OOC! Je zkratka pro 'Out Of Character' = že se ty postavy v knize se nechovají/nejsou těmi charaktery. Chápeme.

• Kdyby někoho zajímalo. Obrázek na obalu není můj, ale obal jsem dělal já. A jako u IJLY je zde také podnázev, a to je 'whitch am addictied to'.

__________________________________________

Smut/spicy/nsfw není v knize obsaženo.

Smut = nějaké erotické věci. Chápeme.

Nevím, není mi úplně komfortní to psát a tak dále. Takže žádné takové scény zde nejsou. Je možnost že se bude mluvit o tématu s€xu, ale nic konkrétního.

(Pomalu nedávám ani popsat francouzáka a napsat slovo s€x nedokážu normálně, bez jakékoliv alternativy, protože to prostě nejde. Vnitřně to nejde, okay?)

Fluff je v knize obsaženo.

Fluff = mazlení, takové ty roztomilé věci, soft věci. Chápeme.

Angst je v knize obsaženo.

Angst = takové ty "špatné" dark věci. Například domácí násilí, sebepoškozování etc.
___________________________________________

A poslední věc je...pro tento příběh mám Spotify playlist!!! Takže kdo má zájem, zde máte link a můžete to poslouchat ke čtení.


Na mém profilu je link na můj Spotify účet, kde tento playlist najdete

Název playlistu - My drug <33
Uživatelské jméno - SamLovesCoffee

↓Na mém profilu je link na můj Spotify účet, kde tento playlist najdete↓Název playlistu - My drug <33Uživatelské jméno - SamLovesCoffee

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ty písničky nemusí vyhovovat všem a nemusí se vám líbit, což naprosto chápu a respektuji. Jsem si vědom toho, že písničky co poslouchám já, nebo co jsem do toho playlistu vybral nemusí vyhovovat všem.

Je to tím pádem 100 % jen na vás, jestli si ten playlist do pozadí pustíte či ne. To je samozřejmost.

__________________________________________


(skoro) Všechny TW, co se zde můžou/budou nacházet.

• smrt / vražda / sebevražda
• drogy
• kouření
• závislost
• sebepoškozování
• domácí násilí
• sebevražedné myšlenky
• pokus o sebevraždu
• alkohol požívaný nezletilými
• ostré předměty
• krev
• vulgarismy
• poruchy příjmu potravy
• zvracení
• homofobie
• xenofobie
• transfobie
• sexuální narážky
• špatné rodičovství
• gaslighting 
• intrusive thoughts/vtíravé myšlenky
• posedlost / posesivní chování

Snad je to vše. Prosil bych, kdybych na jakékoliv varování zapomněl, určitě mi to nějak sdělte.

Na začátku každé kapitoly budou vypsaná konkrétní TW, takže víte co vás bude čekat.

Ne všechna zmíněná TW tam musí nutně být, ale je hodně velká pravděpodobnost, že tam budou.

___________________________________________


Už asi nemám více co říct, takže vám přeji pěkné poctění této šílené knížky.


__________________________________________


≈ Vítej u knihy My drug

My drug [TNTduo / Quackbur]Where stories live. Discover now