Η Βασιλική έχασε τους γονείς της στην τρυφερή ηλικία των 8 και αρχικά τα παραμύθια που της διάβαζαν η μητέρα και ο πατέρας της κάθε βράδυ έγιναν η παρηγοριά της. Στη συνέχεια ήρθε η λογοτεχνία, το θέατρο, οι παραστάσεις. Έκλεινε τα μάτια και γινόταν η Αρετούσα, η Ερωφίλη ακόμη και η Ιουλιέτα. Γινόταν κάποια άλλη για να ξεχνά, να μην πονάει, να μην ακούει τις φωνές των θείων της, να μην νιώθει την απώλεια των γονιών της να της σκίζει την καρδιά κάθε μέρα πιο πολύ. Μόνο σαν έπαιζε, μόνο τότε ηρεμούσε η ψυχή της! Όλα όσα ήθελε να εκφράσει γινόντουσαν λόγια και μπορούσε να αναπνέει ελεύθερα!
Ο Μαθιός μετά το θάνατο του πατέρα του ανέλαβε τα βάρη της οικογένειας, να στηρίξει την μάνα του, τον Αστέρη, να αναπληρώσει όπως μπορούσε την απώλεια. Τις περισσότερες ώρες του της περνούσε στο αλουμινάδικο του θείου του του Νικολή να βγάζει όσα περισσότερα μπορούσε για την φαμελιά του. Στο σχολείο φίλους δεν είχε, όλοι τον αποκαλούσαν ορφανό ψιθυριστά πίσω από την πλάτη του γιατί δεν τολμούσαν να τα βάλουν μαζί του. Η επιμονή του καθηγητή της λογοτεχνίας όμως να ανεβάσουνε τον Ερωτόκριτο στην καλοκαιρινή παράσταση της 1ης Λυκείου θα φέρει τα πάνω κάτω στην ζωή του και θα τον εισάγει σε έναν κόσμο που ποτέ δεν είχε φανταστεί μέχρι στιγμής!
Από την πρώτη φορά που τα μάτια τους συναντήθηκαν στο ζευγάρωμα της σούστας το ένιωσαν πως είχαν γεννηθεί ο ένας για τον άλλον. Όμως ο νέος με τις ξανθές μπούκλες και η μελαχρινή νεράιδα με το γαλάζιο φόρεμα χωρίστηκαν απότομα δίχως να μοιραστούν καν τα ονόματα τους.
Την δεύτερη φορά μετρούσαν ώρες όπως η κλεψύδρα μετράει την άμμο όπως ο ήλιος μετρά τις ώρες μέχρι να πάρει την θέση του φεγγαριού. Λίγο πριν χαράξει ένα τηλεφώνημα και ένα τσαλακωμένο κομμάτι χαρτί θα τους χωρίσει ξανά για χρόνια.
Την τρίτη φορά όλα θα είναι αλλιώς. Συμβιβασμένοι, παντρεμένοι με άλλους, ο καθένας με ό,τι πιο πολύτιμο έχει το παιδί του θα κληθούν να παίξουν το ζευγάρι στην σειρά Μονόγραμμα.
Ο χωρισμός που τους πλήγωσε τόσο θα είναι αρκετός για να μείνουν αποκλειστικά στα σενάρια που είναι γραμμένα στα χαρτιά ή σιγά σιγά η καρδιά θα αρχίσει να γράφει τα δικά της;
Notes: Απλά μια σύντομη περίληψη της νέας μου ιστορίας για το ζευγάρι Βασιλική-Μαθιός. Επειδή είναι κάτι πολύ διαφορετικό και περνά σε ένα au universe θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας. Η πρόκληση για μένα είναι να κρατήσω τους χαρακτήρες ατόφιους σε ένα νέο περιβάλλον από αυτό που έχουμε συνηθίσει την Βασιλική και τον Μαθιό.
Το αφήνω εδώ και περιμένω την άποψη σας για το αν αξίζει να προχωρήσω την ιδέα μου ή όχι και αν θα διαβάζατε κάτι τέτοιο!
Καλό Σαββατοκύριακο και τα Χριστούγεννα είναι κοντά οπότε ελπίζω να τα χαρείτε όπως επιθυμείτε!
YOU ARE READING
Σενάρια Καρδιάς
FanfictionΤην πρώτη φορά ήρθε σαν γαλάζια νεφέλη για όσο διαρκεί ένας χορός! Την δεύτερη την κράτησε στα χέρια του μέχρι να χαράξει! Τι θα γίνει την τρίτη φορά, όταν ο χρόνος θα είναι εχθρός και φίλος τους μαζί; Θα μπορέσουν να κρατήσουν τις αποστάσεις όταν θ...