Wstęp do opowiadania
Jest to książka która opowiada o historii pewnego nastolatka który mieszkał w Ameryce. Miał on na imię Clay, razem z młodszą siostrą wychowywał się bez miłości rodziców przez co jego stan zmienił się nie do poznania.
Uwaga występuje
- przekleństwa
- krew
- narkotyki
- 16+Wygląd i charakter najważniejszych postaci
Clay - główny bohater, brat Dristy, ma 16 lat, jest wysokim blondynem o zielonych oczach. Jest odważyny ale także i inteligentny, chłopak jest wrażliwy ale stara się tego nie okazywać.
Drista - siostra głównego bohatera, jej włosy mają kolor ciemnego blądu, jest niższą dziewczyną ma 13 lat. Jej oczy są niebieskie z domieszką zielonego. Jest bardzo kreatywna i mądra jednak łatwo ją zranić.
Sapnap - przyjaciel Dream'a, ma ciemne włosy, i brązowe oczy. Przyjaźni się z nim od dziecka, ma 15 lat. Stara się pomagać przyjacielowi jak potrafi, traktuje go jak brata.
George - ma 16 lat, jest średniego wzrostu brunetem o ciemnych oczach, jest przyjacielem Nick'a i Clay'a. Jest miły, ma dobry kontakt z chłopakami.
Karl - jest przyjacielem chłopaków, ma kasztanowe włosy i brązowe oczy. Dogaduje się najlepiej z Sapnap'em. Ma 16 lat.
Quackity - średniego wzrostu chłopak, ma czarne włosy i ciemne oczy. Ma 16 lat, niektóre osoby ze szkoły znają go lepiej jako dilera.
Dialogi / Tekst
Tekst zapisany po skosie to myśli danej osoby.
Sytuację przedstawiane z punku widzenia danej osoby będą wyglądać np. Pov Dream, itp. Jeśli takie coś nie jest napisane na początku rozdziału to sytuację są przedstawiane z punktu widzenia głównego bohatera.
Na koniec rozdziału
Na końcu każdego rozdziału będzie zapisana ilość słów oraz tekst typu
"sorry za błędy" które mogą się pojawiać. Będzie występować także jakieś słowo ode mnie, jakaś informacja czy coś.Przekaz od Twórcy
Jeśli jesteś osobą wrażliwą na tego typu rzeczy, wymienione powyżej, radzę nie czytać.
Myślę że wam się spodoba <3
PS. Rozdziały będą wstawiane dwa razy na tydzień, we wtorki i czwartki. Godziny różne.