Joanna: Witam was serdecznie w domu modelek. Ja jestem Joanna Krupa i poprowadzę dla was Tap Madel Total Drama! Zasady są proste. 16 uczestniczek, które to wy wybraliście z Total Drama będą musiały chcąc, nie chcąc walczyć o tytuł Tap Madel Total Drama. Co tydzień będą musiały zmagać się z wyzwaniami modelunkowymi i sesją zdjęciową, od której będzie zależał ich pobyt w tym miejscu. Po sesji będzie panel na którym jurorzy i widzowie decydują kto zostaje dalej, a kto wypierdziela z programu, bo tylko jedna może zostać prawdziwą Tap Madel. Zanim przejdziemy do poznawania przyszłych tap madel to najpierw trzeba przestawić wam nasze jury, a w skład w jury wchodzą ja najwspanialsza tap madelka, Marcin Tyszka wspaniały fotograf.
Marcin: Mam nadzieje, że uczestniczki, które wybraliście będą chodź trochę fotogeniczne, bo nie chcę, żeby mój aparat pękł od robienia im zdjęć.
Joanna: A ostatnim członkiem jurry jesteście wy, widzowie. Teraz jak już wiecie kto będzie w jury to czas powitać tu uczestniczki. Dobra Marcin ja idę powitać nasze tap madel, a ty idź szykować rzeczy na ich sesję zdjęciową.
Marcin: Mam szykować tam gdzie będą metamorfozy?
Joanna: Tak Marcinku.
(Marcin poszedł szykować rzeczy na sesję zdjęciową, a Joanna wyszła na dwór)
Joanna: A zapomniałam jeszcze dodać, że ja raz mogę ocalić jedną osobę przed odejściem z programu, ale to ocalę taką naprawdę tap madel co ma w sobie potential. O! Już widzą naszą limuzynę, w której będzie pierwsza uczestniczka.
(Przyjeżdża limuzyna i z limuzyny wychodzi Gwen)
Gwen: Ja nie chcę zostać żadną modelką!
Chris: Trudno, ja chciałem prowadzić ten program, a wymienili mnie na głupią dziewuchę.
Joanna: Ja to słyszę wszystko Chris, więc radzę ci pojechać po kolejną modelkę.
Chris: Na już jadę! (Pojechał po kolejną osobę)
Joanna: Cześć Gwen.
Gwen: To ty będziesz prowadzącą tego programu?
Joanna: Tak, to ja będę prowadzącą.
Gwen: Mam nadzieję, że jesteś milsza niż ten Chris.
Joanna: Spokojnie ja nie jestem taka jak on.
Gwen: To dobrze.
Joanna: Bo jestem gorsza od niego. (Powiedziała szeptem)
Gwen: Słucham? Mówiłaś coś?
Joanna: Nie, nic.
Gwen: A okej.
(Przyjeżdża limuzyna, a z niej wysiada Heather i potem limuzyna odjeżdża)
Heather: Serio Gwen wybrali widzowie do programu o modelkach? Ja chyba pomyliłam programy, albo widzowie nie mają gustu.
Joanna: Spokojnie Heather, Gwen może nie wygląda na modelkę, ale w naszym programie zrobimy z niej tap madel, bo widzowie widzieli pewnie w niej potential.
Heather: Z niej to na pewno się nie zrobi modelki.
Gwen: I tak nie chcę być modelka.
Heather: To po co tu przyjechałaś?
Gwen: Bo kurwa mnie tu zmusili, bo podobno przy zapisywaniu się do totalnej porażki zapisujesz się też do innych programach związanych z totalną porażką.
CZYTASZ
Top Model -Totalna Porażka [Zawieszona]
RandomW tej książce przemienimy nasze piękne uczestniczki w prawdziwe modeli i wy będziecie decydować która modelka ma odpaść.