Odcinek 2 ,,Wojna o buty"

83 13 211
                                    

Joanna: Joanna wita was już w kolejnym odcinku Tap Madel! Dzisiaj dziewczyny wypuścimy żeby szukały sobie butów do dzisiejszej sesji zdjęciowej i oczywiście tylko jedna nie dostanie, a potem będziemy oceniać ich zdjęcia razem z wami.

Marcin: Jesteście gotowe dziewczyny na walkę o buty?

Wszyscy: Tak!

Marcin: A więc Joanna otwórz im drzwi, żeby mogły iść szukać tych butów. 

Joanna: (Otwiera drzwi) Jak znajdziecie swoje buty to od razu przyjdźcie tutaj z tymi butami to wtedy Marcin zrobi wam zdjęcia.

(Dziewczyny wybiegły szukać butów)

***

Taylor: (Taylor znajduje buty za kiblem) Tak! Udało mi się! (Zakłada buty) Kurde są zamałe! (Wyrzuca gdzieś buty i szuka je dalej)

Izzy: Co tam wyrzuciłaś Terrorystko?! 

Taylor: Ja nie jestem terrorystką tylko Taylor!

Izzy: Wiem, ale ty masz takie śmieszne imię, że brzmi prawie jak terrorystka. Hahahaha! (Bierze buty co Taylor wyrzuciła gdzieś i je zakłada) O idealnie pasują na Izzy! 

Taylor: Ja wcale nie mam śmiesznego imienia! I oddawaj te buty!

Izzy: Ale przecież je nie chciałaś, bo je wyrzuciłaś, więc naura! (Pobiegła do Joanny przy tym robiąc salta) 

Taylor: Co za głupie zadania dają w tym top model. To miał być program o modelkach, a nie o poszukiwaniu butów. (Powiedziała do siebie i nagle zauważyła jakieś buty) Oby te buty były na mnie dobre. (Zakłada buty i idealnie na nią pasują) I zaebiście, te buty są nawet ładniejsze niż te co matka mi kupiła ostatnio. (Poszła do Joanny)

***

Sadie: Patrz Katie znalazłam buty! 

Katie: Ja również! 

Sadie: To świetnie!

Katie i Sadie: Łiiiiiiiiii!

(Katie i Sadie przymierzają buty co znalazły i buty Sadie była za małe, a buty Katie za duże) 

Sadie: Kurde moje buty są za duże.

Katie: A moje za małe.

Sadie: To może się zamienimy?

Katie: Jasne!

(Katie i Sadie zamieniły się butami i je założyły) 

Katie: Te idealnie pasują.

Sadie: Moje też idealnie psują.

Katie: To świetnie! Chodźmy teraz do Joanny! 

(Sadie i Katie poszły do Joanny)

***

Heather: (Bierze buty) Tak znalazłam buty! Teraz tylko czy będą pasować na mnie. (Zakłada buty i idealnie pasują) Tak! Pasują idealnie! 

(Nagle przychodzi Eva)

Eva: Widzę, że masz już buty.

Heather: Tak i co z tego?

Eva: Oddawaj mi je!

Heather: Zapomnij! Te buty są moje! Ja je pierwsza znalazłam!

Eva: Widzę, że po dobroci mi je nie odasz. (Podchodzi do Heather i ją przewraca)

Top Model -Totalna Porażka [Zawieszona]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz