Наступного дня Денис уникав і ігнорував Назара. Назарові було ніяково після того, що сталось минулої ночі. Пройшов тиждень Денис досі ігнорує Назара.
POV Назар
Ми уже тиждень не бачимось. Може з ним щось сталось?! Я мушу переконатись чи з ним все добре.Ввечері Назар вирішив піти до нього. На майданчику він побачив Дениса і вже хотів підійти, але побачив біля нього Стаса, і зупинився.
Н: Я тихенько послухаю про що вони розмовляють.
Д: Стас я не знаю що робити, ти знаєш що я в нього закоханий з 5 класу.
Н(тихо):Щоо!?
С: Навіщо тобі той Назар..
Д:Тобто...?
С: Денис я давно хотів тобі сказати ти мені подобаєшся.POV Назар
Що це за дивне відчуття. Я не хочу щоб вони були разом.Д: Я..я..я не знаю що сказати.
С: даю тобі час подумати.
Стас пішов.
Назар швидко підбіг до ДенисаН: Денис не зустрічайся з ним!
Д:Чому? Ти не маєш права мені забороняти. Це тебе не стосується.
Н: Денис я не знаю що зі мною робиться. Я...я весь час думаю про тебе. Я не хочу бачити тебе з кимось іншим.
Назар почав плакати.
Денис обійняв і витер сльози свого хлопчика.Н: Якщо тобі подобається Стас я все зрозумію.
Денис поцілував Назара.
Д: Тепер тобі зрозуміло хто мені подобається?
Назар обійняв Дениса. Вони всю ніч просиділи на майданчику.