Konečně skončila škola a já mohla vypadnout z té trapárny. Došla jsme domů, vyzula jsem si Supry a šla do kuchyně, kde babička vařila oběd.
"Ahoj babi" pozdravím ji a dám ji pusu na tvář. Moje rodiče zase odjeli na služební cestu , ale já už si zvykla jezdili i když jsem byla mála.
"Ahoj Amy jak bylo ve škole" každodenní otázka
"No máme jet na výlet, ale budou tam i ty krávy takže tam asi nepojedu" řekla jsem s klidem,babička ví o těch krávách, vše jí říkám
"No to teda pojedeš přeci si kvuli těm pipinám nezkazíš výlet" rozlobila se, ale myslela to dobře
"Dobře, tak já tedy pojedu" odešla jsem do pokoje a spadla na postel a v tu ránu jsem usnula.
Den odjezdu:
"Fakt tu nemám zůstat?" Babičce se v noci udělala blbě, a tak mám o ni strach"Ne jen jeď já to tu zvládnu" Mrkla na mě, dala jsem ji pusu na tvář a řekla, že ji mám ráda a šla jsem k busu, kde už byli skoro všichni. Tašku jsem dala řidiči a šla si sednout do busu. V zádu seděly ty krávy a pak jsem šla okolo jedné holky.
"Ahoj je tu volno?" zeptám se ji ona na mě koukne a usměje se.
"Jasně. Jsem Demi Parker.Ty?"
"Amy Thomson" odpovím a začneme si povídat dokud okolo nás neprojde okolo nás kluk s hnědými vlasy na Biebra a bejskou.
"Hale tady jsem měl sedět já" řekl se smíchem na mě
"To je v pohodě Paule, já jsem ji řekla ať si sem sedne, alespoň můžeš jít za kámošema" mrkla na něj a on se naklonil a políbil ji a odešel za kámošema.
Jenže když jsem se koukla dopředu byla jsem ráda, že sedím, jinak by se mi podlomila kolena. Šel tam blonďák s modrýma očima s košili a nádherným úsměvem. Koukala jsem na něj celou dobu a v jeden moment se na mě kouknul a usmál se, myslela jsem si, že omdlím. Pak jsem, ale odvrátila oči a dala si sluchátka, zaposlouchal jsme se do Ollyho Murse a usmívala se jak idiot a začala jsem si uvědomovat, že by to nemusel být zas tak hrozný výlet.
Je tu další díl omluvám se, ale nestíhám a taky se mi nechtělo a nevěděla jsem co napsat :( :D Omlouvám se za chyby ;)!!!
ČTEŠ
Podraz
RomanceChodí na stejnou školu ,ale neznají se co všechno se změní na výletě kde se poznají? Budou se nenávidět? Vznikne mezi nimi láska? Nebo to bude jen hloupá sranda? Více se dozvíte v novém příběhu Podraz !!!!