Burayı okusan da okumasan da olur sadece kendimi tanıtmak istediğimden bu bölümü yaziyom.
Fotom:
(Yanımdaki uzun boylu kız benim kuzenimdir onunla sınıf arkadaşıyım ve üstümüzde ki giydiğimiz şey se bizim ülkemizin okul formasıdır)
Adım:Şahnoza
Soy adım:Meymanowa
(Bizde soy isimlerimiz böyle yani kızsan soy isminin sonunda owa koyulur erkeksen ow yani örnek olarak benim ki Meymanowa benim erkek kardeşim var onun kiyse Meymanow)
Yaşım:14 (2007)
Doğum günüm:temmuzun 20si
Boyum:1.65
Ülkem:Türkmenim/Türkmenistanliyim (ama türkçe konuşmayı severim)
Dinim:tabikide müslümanım
Bildiğim diller:suanlikca 5 dil biliyorum onlar ingilizce rusça türkçe türkmence almanca dır
Hiç paranormal olay yaşadinmi: hem de fazlasıyla yaşadım hangisini anlatiyim
Okulum hakkında ve okulun yasakları: bizim ülkemizin okulunda elbise giyilir ve o elbisenin renkiyse yeşil (offfff neden yeşil ben yeşil rengi sevmem ama elbisenin tasarımına karışmazlar ) erkeklerin okul formasi siyah beyaz. Saçlarımız örgülü olmalı. Makyaj yapmak okulda yasaktır. Küçük çanta taşımak yasaktir. Okula telefon getirmek yasaktır. (Ama bu yasaklara bazıları uymaz ) 1den-6nci sınıflar nasıl çanta taşımak isterlerse taşıya bilir ama 7-11 sınıflar siyah elde taşıyan çanta taşımalıyız. Bizde okullar paralı değildir ama bu yıl 2 okul paralı oldu bunun sebebiyse orası özel okuldur ve 3-4katli büyük olduğu içindir (benim okulumda özel ama paralı degil zaten paralı olursada herkes başka okullara giderler). Benim okulumda 3 dil var. Onlar rusça almanca ve ingilizcedir. Bazı okullardaysa almancanın yerine çince veya fransızca var. Ama en çok bilmemiz gereken dil rusça ve türkmencedir. Bizde hem rusça hem de türkmence konuşuruz. (türkmence kendi dilimdir türkmence aynı türk dili gibidir sadece bazı sözcükler değişiktir örnek olarak elma-alma, okul-okuw, defter-depder, kağıt-kagiz ve diğer sözcükler)Bizde okullar ikiye ayrılır. Onlar rus okulu ve türkmen okuludur. Ben türkmen okulundayım ama bazı rus öğrencilerde vardır. Rus okullarındaysa rus öğrenciler, rus öğretmenler vardır ve biz rus olmasak ta okuya biliriz ama bunun için 1 sınıftan rus okuluna gitmemiz lazım veya rusça biliyorsak kaçıncı sınıf olursak olalım rus okuluna gidebiliriz. Ve rus okulların da şu diller olur rusça ingilizce ve çince. Rus okullar bizim ülkemizde de var olduğu için onlar bizim ünü firmamızı giyerler. Bizim okulumuzda dersi bazen kendi dilimizde bazense rusça anlatırlar yani ingilizce dersindeysek dersi ilk önce ingilizce sonra rusça anlatır ama rusçaya anlamazsak öğretmen kendi dilimizde anlatır, diğer derslerde de öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood Moon Reactions
FantasyUmarım seversin kitabımı. Bu kitap creepypasta benzer katil kitabıdır ama bunlar bana aittir