Sziasztok én Xy vagyok, 20 éves, és a zarában dolgozok, és emellett egyetemre járok. Egyedül lakakok. A szüleimet nem ismertem soha, árvaházban nőttem fel majd elmentem dolgozni, nagyon sokat dolgoztam elég keményen, de meglett az ára, most van egy szép házam, és egy jó munkahelyem, és még a tanulmányaimra is futja. De most el kell imdulnom dolgozni.
Elég korán idértem de nem baj hátha kezdhetek hamarabb.
Xy: Jó napot! Elég korán jöttem, de készen vagyok és ha kell megyek dolgozni.
Főnök: Jó napot! Ha szeretne már most mehet is.
Xy: Rendben köszönöm.Kimentem, és megkaptam az új áru kipakolását, itt kapunk egy munka rendet, és az alapján dolgozunk, vagy néha elcseréljük egymás közt. Nekifogtam kipakolni az új ruhákat.
Ismeretlen: Szia merre találom a szőrme kabátokat?
Xy: Gyere megmutatom. - elvezettem a kabátokhoz és megkeresetem ott a szőrme kabátokat - ha esetleg nincs a méretedben akkor szólj mert most érkezett új áru és még nincs kipakolva, minden.
Laci: Köszi, a segítséget. De szép neved van, én amúgy Laci vagyok. - nyújtotta a kezét- én pedig Xy - ráztam vele kezet.
Xy: Én megyek vissza dolgozni, ha kell még valami akkor szólj.Visszamentem dolgozni, és végeztem a pakolással, a kövtkező feladatom pedig az volt, hogy amit a próba fülkékben hagytak visszavigyem, és ott tegyek rendet.
L: Szia
Xy: Szia tudok valamit segíteni?
L: Igen ebből a kabátból van kék szín?
Xy: Mindjárt megnézzünk🙂Ezt a fülesembe mondom:
Xy: Liza maradt még kipakolatlan kabát?
Liza: Igen a rakatárban.
Xy:oké köszi.Xy: Úgy tűnk van még kabát gyorsan megnézem, várj meg itt.
Elmentem és találtam, visszavittem 2 méretet mert elfelejtettem megkérdezni.
Xy: Találtam ebben a kék színben, és hoztam 2méretet.
L: Köszi gyorsan felpróbálom.
Xy: okéVisszamentem és pakoltam vissza a ruhákat.
L: Xy ezt vissza tudnád tenni?
Xy: Persze add csak, jó lett valamelyik?
L: Igen ez - mutatta fel az egyik kabátot.
Xy: Tudok még valamit segíteni?
L: Most nem, még megyek nézek egy pár pólót, aztán megyek fizetni, mégegyszer köszi a sok segítséget.
Xy: Szívesen.Gyorsan vissza vittem a ruhát amit adott Laci, és mentem kasszázni, mert az volt a következő feladatom.
Xy: Jó napot! ...... ft-ot fogok kérni, már érintheti is. Viszlát!......... Szia Laci!
L: Szia Xy!
Xy: Találtál mindent?
L: Igen
Xy:Még valamit esetleg?
L: Mondjuk a számodat? - rézett rám reménykedő bociszemekkel
Xy: Jólvan, miért nem tudok ellenállni?
L: Mert aranyos vagyok?
Xy: Talán,..... tessék - oda adtam egy kis cetlit rajta a számommal.
Xy: .....ft-ot fogok kérni, ha más nem lesz.
L: Nem lesz.
Xy: Érintheted, szatyrot adjak?
L: Igen köszi.
Xy: Szia
L: SziaMiután elment csak rá tudtam gondolni.... nem értem miért nem tudom kiverni a fejemből... talán szerelmes vagyok?! Igen, az vagyok egy vadidegenbe... eddig sosem voltam szerelmes, nem volt rá időm, mindig a megélhetésért kellett dolgoznom.
Végeztem a munkával és hazamentem. Lepakoltam a dolgaimat és elmentem fürdeni, és miközben fürödtem hívtak, gyorsan felvettem.
L: Szia Xy én vagyok az Laci!
Xy: Szia Laci!
L: Nem zavarlak?
Xy: Nem most értem haza.
L: Mi ez a vízfolyás hang?
Xy: Éppen fürdök
L: Bárcsak videóchat lenne - motyogja magába de én meg hallottam
Xy: 😄😄 ez nem tudom vicces vagy szomorú,
L: Mi? Hallottad?! A k**** életbe!
Xy: Laci semmi baj. Mégis csak férfi vagy.
L: Akkor nem tartassz egy szemét disznónak?
Xy: Dehogy. Én sajnos az ilyeneken csak röhögni tudok.
L: Köszönöm, de azért hívtalak, hogy van-e kedved ma este eljönni velem valahová?
Xy: Van, hol, és hányra legyek ott?
L: Majd elmegyek érted. Hol laksz?
Xy: ...kerület ...utca ..szám.
L: Este 6ra megyek érted.
Xy: Oké én megyek készülödni, sze... khm szia. - istenem😔 majdnem elmondtam hogy szeretem.
L: Én is szeretlek. Szia. -és rámnyomta.Laci szemszöge:
Xy: Oké én megyek készülödni, sze... khm szia. - azt mondta szeretlek? de nem merte kimondani, én vajon kimerjem?
L: Én is szeretlek. Szia.- bazdmeg! Kimondtam! Gyorsan le is tettem mert egy kicsit féltem, hogy ő nem szeret, de csörög a telóm.Brúnó(B):Csá Laci! Átmehetek?
L: Csá tesó! Csere, de 6ra mennem kell egy nagyon aranyos lánnyal találkozunk. És kéne a segítséged.
B: 5perc és ott vagyok.- rámnyomta a telefont.
Brúnó ide ért végre!
B: Csá!
L: Csá.
B: Milyen csaj, hol ismerted meg, tudja hogy zenélünk? - támadott le a kérdésivel.
L: Egy nagyon aranyos lány, élképesztően levett a lábamról, a zarában ismertem meg, szerintem nem tudja hogy zenélünk.
B: Egy éjszakás?- vágott perverz pofát
L: Nem!! Vele komolyan gondolom, de jó lenne már ma megkapni.🤤
B: Nagyon perverz vagy, mond csak drága barátom, megkanosodsz ha rágondolsz?
L: Mi a faszomért kellett felállítani?😂 Segítesz ruhát választani?- ezt a ruha választást követően gyorsan beültem a kocsiba és elindultam.Xy szemszöge
Most valamiért nagyon szerettem volna kivágott, kicsit extrémebb ruhát felvenni, de féltem hogy csak a testem kéne neki ezért egy elegánsabb pulcsit és egy kényelmes farmert vettem fel. A táskámba is bepakoltam, pénztárca személyi, meg ilyesmik, és csengettek.
Xy:Szia Laci.
L:Szia Xy! De csinos vagy. Indulhatunk?
Xy: Köszi, indulhatunk- beültünk a kocsiba.- és hova is megyünk?
L: Azt találtam ki hogy menjünk moziba, mit szólsz?
Xy: Nagyon jó ötlet! És mit nézünk?
L: Mit szólsz a horrorhoz?
Xy: Hát én nagyon félős típus vagyok..
L: Nefélj ott leszek én is.
Xy: Jó akkor legyen horror. - rárakta a kezét a combomra, és hirtelen minden jó éztés elkezdett kavarogni bennem, és melegség.
L: Megérkeztünk!
Xy: Mikor kezdődik a film?
L: Kb. egy negyed óra. Gyere menjünk be. - gyorsan kiszált a kocsiból, és kinyitotta nekem az ajtót.
L: Hölgyem.
Xy: Köszönöm.
L: Nagyon sokan lesznek bennt fogd meg a kezem. - ahogy megfogtam Laci kezét megint az a jó érzés töltött el, hogy biztonságban vagyok. Bementünk és megvettük a jegyeket és egy nagyo popcornt kettőnknek. Mostmár be lehet menni a vetítőbe, úgyhogy elindultunk és automatikusan megfogtam Laci kezét. Ő csak egy nagyot mosolygott rajta, és el foglaltuk a helyünket.
L: Még van egy 5 perc nem akarsz mesélni magadról valamit?
Xy: Igazából... én nem ismertem a szüleimet soha. Árvaházban nőttem fel és nem akartam szegénységben élni mint ott, ezért elkezdtem nagyon sokat dolgozni, volt hogy hazaértem este 8ra és a másik munkám meg 9kor kezdődött. A célomat hála az égnek elértem és most van egy csodaszép házam egy jó munkahelyem és emellett még a tanulásra is van pénzem. Rövidenn ennyi az én történetem. És 20 éves vagyok. Te tudsz valamit mesélni?
L: Én is 20 éves vagyok, kicsit sem olyan kitartó mint te😂😂, én most egy pormáció tagja vagyok. Egyik haverommal csináltunk egy duót és együtt zenélünk. Röviden ennyi.
Xy: Inkább hadjuk a múltat én nem szeretek róla beszélni..... mert 😥 nekem nem volt olyan akire bármikor számíthattam és..... jó lett volna egy anyuka aki segíthetett volna, ha egy rosszabb napom van, de ez nem az én sorsom.😢😢
L: - oda húzott magához és szorosan átölelt.
Xy: Laci nekem még nem volt kapcsolatom, tudom 20éves vagyok de... nem volt eddig időm, másokra. - elkezdődött a film.
YOU ARE READING
Tudtam nem volt véletlen... |Spacc Fanfiction
FanfictionSziasztok ez egy Spacc fanfiction lesz. Akkor írok storyt ha kedvem van, és ötleteket szívesen fogadok commentben.