2.rész

561 29 8
                                    

A film közben eléggé féltem, és az egyik jelenetnél megfogtam Laci kezét. Laci nagyon aranyosan rám mosolygott és azt mondta
L: Ne félj itt vagyok neked! - és ahogy kimondta megcsókolt... ebben a pillanatban nem érdekelt az hogy félek-e a filmtől, vagy hogy ki lát meg minket..... csak én és ő voltunk... nagyon lágyan, csengéden csókolt, mintha nem akarná hogy bántódásom essen. Végül levegő hiány miatt váltunk el.
Xy: Szeretlek!
L: Én is szeretlek! - és megint megcsókolt... nagyon jól esett, ahogy elváltunk vége lett a filmnek. Megfogta a kezemet és kimentünk.
Xy: Nagyon jó volt a mozizás... köszönöm.
L: Nagyon szívesen! Nincs kedved ott aludni nálam?
Xy: De van.
L: Menjünk még valahova?
Xy: Nem, inkább menjünk aludni. Majd egy pólót tudsz adni alváshoz, vagy hazamenjünk a pizsimért?
L: Majd adok egy nagy pólót, az úgyis jól áll majd. - beültünk a kocsiba és elindultunk Lacihoz. Út közben rá tette a kezét a combomra, én meg az ő kezére az én kezemet, nagyon aranyosan rám mosolygott és figyelte tovább az utat. Mikor odaértünk, Laci udvariasan kinyitotta nekem az ajtót és bementünk a házba.
L: Azt elfelejtettem mondani hogy együtt lakok a legjobb haverommal, remélem nem baj.
Xy: Dehogy.
B: Sziasztok! Laci nem is mondtad hogy  Xy is itt alszik. Amúgy Pető Brúnó! - nyújtotta oda illedelmesen a kezét
Xy: Xy.- fogtam vele kezet.
L: Na mi megyünk aludni, Brúnó ha egy ujjal is hozzá érsz Xyhoz te halott vagy!
B: Jó, ne aggódj tesó menjetek aludni, de nem akarok nyögéseket hallani!😂😂
Xy: Neveletlen tuskó!
L: Cshhss baba, ne folalkozz vele, néha kicsit megkergül.
Xy: Akkor sem tűrőm hogy ilyeneket mondjon. - mérgelődtem tovább.
L: Gyere erre van a szobánk, szeretnél elsőnek menni fürödni?
Xy: Igen, adsz egy pólót légyszi?
L: Persze, egy átlátszó jó lesz?
Xy: Szerinted jól állna? - húztam az agyát.
L: Neked akármi, de tényleg átlátszót adjak?
Xy: Ne, inkább egy fehéret.
L: Miért? Olyan jó állana neked az átlátszó.
Xy: Mert nem akarok olyannak tűnni azi könnyen adja magát.
L: Én ezt nem feletételeztem.- nyújtott oda egy fehér pólót
Xy: Köszi majd jövök. - és bementem a fürdőszobába. Megfürodtem, majd kimentem.

Laci szemszöge

Ahogy Xy bement a fürdőbe én átmentem Brúnóhoz.
L: Bejöhetek?
B: Gyere
L: Mi volt az lent Xyval?
B: Nem tudom...... és bocsánat.😔 Csak megláttam és az ösztöneim ezt digtálták.
L: Tesó igérd meg hogy ilyen többet nem fordul elő!
B: Megigérem. Xy most fürdik?
L: Igen.
B: Megmondanád neki hogy ha végzett szeretnék bocsánatot kérni, és jöjjön át?
L: Persze, de ha ez egy csel akkor úgy megverlek!
Xy: Ki ver meg kit? - állt meg a szoba ajtóban.
B: Laci engem ha átverem.
Xy: Valaki elmagyarázná rendesen?
L: Igen, na szóval Brúnó mondta hogy majd szóljak neked hogy gyere át, ha végeztél mert szeretne bocsánatot kérni, a lent történtek miatt.
B: Laci meg mondta ha ez egy csel hogy elvegyelek tőle akkor megver.
Xy: Ááácsi ácsi... én nem vagyok egy tágy hogy elvegyenek!
L:Baba nem így értettük!- nyújtja ki a kezét hogy öleljem meg.
Xy: Szerencséd hogy nem vagyok haragtartó. - öleltem meg.
Xy: Baba mehetsz fürödni.
L: Rendben törpe. Megyek. Brúnó, ha bármit is...
B: Tesó hányszor mondod még el? Eddig egyik csajodra sem vigyáztál ennyire.
L: Mert ő a nagy Ő. És nagyon szeretem, na mentem fürdeni.

Nagyon reméltem hogy Brúnó nem csinál semmit Xyval, mert volt olyan, hogy bedrogozták és ráment a csajomra, az meg csak egy pénzéhes kurva volt és belement. De Xy más ő egy ép szívű lélek. Amit mondott nekem a moziban a múltjáról az nagyon megérintett. Már nem akarom az első este megkapni, és nem nem azért mert szégény körülmények közül jött, hanem azért nem mert még nem volt kapcsolata. És én azt vettem le ebből, hogy még szűz. És ezzel amúgy semmi baj csak nem akarok neki ártani. Azt érzem hogy ő az igazi.

Xy szemszöge

Ameddig Laci fürdik úgy gondoltam megvárom, leültem az ágyra és elkezdtem gondolkozni. Vajon Laci igazat mondott Brúnónak? Vajon tényleg úgy érzi hogy én vagyok a nagy Ő? Vajon elfog dédelgetni azért mert szegény körülmények közül jöttem? Vagy éppen nem teszik neki és ezért fog kidobni? A nagy agyalásomat Brúnó zavarta meg.
B: Bejöhetek?- kopogott az ajtón
Xy: Ha nem szeretnél bántani akkor be.
B: Nem foglak bántani nyugodj meg. Csak azt szeretném mondani, hogy a Lacin még egyszer sem láttam hogy ennyire szerelmes legyen, szóval bízz benne és tudd, hogy most te jelented neki a világot. És ha bármi kérdésed van, vagy kétejed ő rá bámikor számíthatsz és bennem is bízhatsz.
Xy: Köszönöm Brúnó!-Laci éppen most lépett ki a fürdőből.
L: Mit köszönsz Brúnónak? - nézett rám félve.
Xy: Azt hogy bejött és az mondta idézem :Csak azt szeretném mondani, hogy a Lacin még egyszer sem láttam hogy ennyire szerelmes legyen, szóval bízz benne és tudd, hogy most te jelented neki a világot. És ha bármi kérdésed van, vagy kétejed ő rá bámikor számíthatsz és bennem is bízhatsz.
B: Tesó szóról szóra ezt mondtam és hozzá sem nyúltam.
L: Megnyugodtam. Kösz tesó. Téged meg nagyon nagyon szeretlek.
B: Én mentem jó éjszakát!
Xy,L: Jó éjt!
Xy: Baba tényleg nem történt semmi Brúnóval.
L: Tudom hiszek neked kicsim. Alszunk?
Xy: Igen - feküdtem le az ágy másik végére
L: Nem törpe ez így nem jó - húzott magához.
L: Így már sokkal jobb.
Xy: Baba én...
L: Ne félj törpe nem csinálok semmit, amíg nem akarod- puszilta meg a homlokomat.
Xy: Köszönöm. - majd összebújva elaludtunk...

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Dec 24, 2021 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Tudtam nem volt véletlen... |Spacc FanfictionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant