*minsung*

178 4 0
                                    

ahogy a srácokkal szórakozunk egyre több és több alkohol kerül a szervezetünkbe. felnőtt jogainknál fogva néha kicsit kiélvezzük amit lehet. van egy szokásos "szórakozóhely" ahol eggyeltalán nem kell félni a paparazziktól hisz minho egyik barátjáé a hely. eldugott, mégis napközben felkapott kis vendéglőszerűség.
a kis asztalon amit körbeülünk, egyre csak gyűlnek az üres poharak és a teljesen fekszabadult hangulatnak köszönhetően minden negatív kiszáll a testemből. egy valakit bámulok folyamatosan velem szemben, akinek még részegen is gyönyörű az ábrázata és hangja szinte angyali. jókedvében énekelget minek hatására feláll a szőr a kezemen
-han jisung 'suttogom magam elé halkan, szinte csak tátogva amikor nevetés közben rámpillant gyönyörű íriszeivel. a levegő megfagy körülöttem, még a cigarettámat is elfelejtem lehamuzni annyira elmélyedek a szemkontaktusban. Felix zökkent ki bambulásomból aki changbin terpeszbe rakott lábai között ülve, hátát az idősebb melkasának támasztva nyújtja felém az alkohollal teli üveget amit persze el is fogadok és örömmel kortyolok bele a barna folyadékba. egyre több feles csúszik le a torkom és óráknak tűnő hosszabbnál hosszabb és keservesebb perc után kezdem rosszul érezni magam a fülledt levegő és alkohol hatására. kótyagosan állok fel és odaintve seungminnak jelzem, hogy ha keresnek, kint vagyok. egyszerűen levegőznöm kell. instabil léptekkel haladok a kijárat felé és ujjaimat a kilincsre téve nyomom le azt és lépek ki a teremből. egyből megcsap a kellemes hűvös szellő és tüdőmet megtöltve a friss oxigénnel sétálok az első padig aminek támlájára le is telepszem. dobozomat elővéve ajkaim közé veszek egy szál cigarettát és az öngyújtó kattanása után hallom ahogy nyitódik a falap amit az előbb még én hagytam becsapódni. egy kissé riadtan néz körbe az a személy aki miatt nem igazodok ki magamon de mikor észrevesz megindul felém. kicsit sincs annyi alkohol benne mint amennyit én fogyasztottam,hisz nem szeret annyit inni.
-miért vagy kint? 'kérdezi s letelepszik mellém a padra majd elfogadja a felé nyújtott füstölő rudat.
-rosszul voltam bent. te?' dobom vissza a labdát és szívok bele mégegyet a káros anyagba.
-túl hangosak és nincs bennem annyi pia, hogy elviseljem a kedélyeket. 'neveti el magát és az égre néz.
-szépek a csillagok.' jegyzem meg amit már pár másodperce megállapítottam magamban. lejjebb ülök az ülőrészre és hátradőlök. követi a cselekedetem de fejét vállamra hajtja amitől a vérem is meghűl. a szívem kétszeres gyorsasággal verdes a mellkasomban, ezer pillangó kel életre a hasamban. feltételezhetően az alkohol által adott kellemes lazaságom miatt egy nagyon bátor tettet hajtok végre. felé eső kezemet combjára helyezem és megsimítom.
-egyetlen probléma, hogy tudom mennyi alkoholt fogyasztottál ami ez esetben nem kedvez. 'pusmogja az orra alatt mire azt sem tudom mit gondoljak nemhogy mondjak.
-tisztában vagy vele, higy nem vagyok részeg ugye?' tudakolom meg
-te tisztában vagy vele? 'passzolja a válasz lehetőségét.
-több mint 4 év alatt tudnod kéne, hogy soha nem ittam annyit, hogy ne tudnám mit csinálok.' simítok feljebb belsőcombján mire élesebben szívja be a levegőt
-ha nem lennél részeg nem tennéd ezt 'akarja elhitetni legfőképpen szerintem magával. megmozdulok mire elemeli rólam a fejét és két karommal vállai fölé támaszkodom a padon. farkas szemet nézve próbálok következtetni, vajon mit reagálna a további közeledésemre. mi van ha ellök magától vagy elfordítja a fejét? mi van ha visszacsókolna. ajkaira csúszik tekintetem amik nyálától csillognak és kissé elnyílva vöröslenek a gyér lámpafényben. újra íriszeibe nézve kezdek lassan közeledni mire lehunyja szemeit. ezt zöld lámpának veszem úgyhogy ajkaira hajolok és lassan mozdítom sajátjaim. ő is bekapcsolódik és egy lassú de annál érzelmesebb csókot váltunk. a pillangóim most csak mégjobban verdesnek, szerintem egy kettőt el is vesztettem. elválva se szó se hang hajamba túrva ránt vissza magához és tépni kezdi párnáimat. a kialakult helyzetben elködösül az agyam és csak mézédes csókjára tudok gondolni és csak akkor eszmélek fel amikor kissebb sóhajt váltok ki belőle. elszakadok tőle majd csak bámulom.
-ez.. én.. neharagudj. 'keresi a szavakat és már pattanna is fel de nem engedem, visszanyomom a padra.
-meg se próbálj magyarázkodni. tökéletes volt. köszönöm. köszönöm szépen.' suttogom és mégegyszer egy lassabb csókban részesítem. visszacsapódok mellé a padra és csak bámulok ki a fejemből. próbálom feldolgozni a történteket.

szepjonapot. unatkoztam. megirtam. kiraktam.
attolvastam. az elozoben utolag javitottam a hibakat. ez nem tetszik annyira es eredetileg binsung lett volna de buntudatom van h szegeny felixet egyedul hagyom ugyhogy inkabb marad changlix es minsung.

2021.12.20.14:10

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

straykids oneshotsWhere stories live. Discover now