Konohamaruval fogocskáztok mikor bele ütközik egy ismeretlen ninjába
Konohamru:Bocsánat!-megfogja a sálánál az ismeretlen ninja-tegyél le!
Kankuro:És hogyha nem?-erre én megszolalok-Akkor velem gyűlik meg a bajod!-mondja halkan a ninja-ezért utálom a gyerekeket.
Gaara:Kankuro tedd le szépen-jött egy furcsa halg a fa egyik ágról.
Kankuro:Miért?-sasuke ekkora meg fog egy követ és neki dobja a ninjának.-lassú vagy-monta az ismeretlen és visza dobja neki amit sasuke meg fog és ösze morzsol.
Yuko:semmi baj Konohamaru.
Eközben Gaara leugrik a fáról és sasuke meg kérdezi hogy mi a neve.
Sasuke:mi a neved? Te ott a vörös hajú.
Gaara: jolvan én a sivatagi gaara vagyok és neked mi a neved?
Sasuke:Uciha Sa-nem birja befejezni mert bele szolok-miért és honnan jöttetek?
Sasuke:YUKO!!!! NEMBIRNÁD BE FOGNI EGY KICSIT?
Yuko:D-de.
El mondják higy honnan és miért jöttetek és elmenek ti meg haza mentek.
Sasuke: El mentem Narutoval sétálni!-orditota fel nekem.
Már egy jó fél órája el ment mikor kopogtak.
Yuko:Ki lehet az?-montam mérgelödve.-Ki vagy?-kérdeztem erre egy elég ismerős hang válaszolt-Szerinted?-SIKAMARU egyem ki a szivedet.
Be engedem és le ülünk beszélgetni.
Yuko:Miért jöttél?
Shikamaru:Nemsokára itt a csunin vizsga csak ezért.-méztek rá kérdően-akkor azért volt itt 3 ismeretlen ninja.-néz rám mérgelödve-mien volt a fejpántjuk?-kérdezte kétségbeesve-homohrejteki aszem.
Mire végig gondoltam addigra eltűnt. Nem nagyonérdekelt hogy itt hagyott szoval felmentem és elkeztem zuhanyozni. Mire kész lettem már sasuke ithon volt szoval el mentem aludni.
Ennyi elég nem sokára jön a kövi.

Sajnálom! Where stories live. Discover now